تبلیغ شما اینجا نیست!
سایت ایکس تی لند » بخش بازی های رایانه ای » XTGOTY:بهترین بازی پلتفرم PC در سال 2017 از دیدگاه سایت

XTGOTY:بهترین بازی پلتفرم PC در سال 2017 از دیدگاه سایت

تاریخ : 1396.10.06
نویسنده : yonesxtr
نظرات : 5
بازدیدها : 1478
  • 2
سال 2017 برای پلتفرم محبوب و پرکاربر PC بسیار عالی بود,سالی که طی آن شاهد انحصاری های فراوانی برای این پلتفرم بودیم و برخلاف سال های گذشته تعداد بازی های غیر بهینه,بسیار ناچیز بود.در این مطلب  هم با هم 5 عنوان برتر سال 2017 پلتفرم PC و بهترین آن را باهم مرور می کنیم.
  5-Resident Evil 7: Biohazard
بعد از نسخه شاهکار Resident Evil 4 شاهد عرضه نسخه های ضعیفی از سری Resident Evil بودیم تا اینکه امسال با تمام حاشیه شاهد عرضه بازی Resident Evil 7: Biohazard بودیم.این عنوان برخلاف تصوربسیاری از گیمران و منتقدان بسیار خوش ظاهر شد و بر روی PC نیز دارای پورت بسیار خوبی بود.این عنوان با گرافیک,صدا گذ اری,گیم پلی,داستان و پورت خوب خود بر روی PC بدون شک یکی از بهترین عنوان های برتر امسال پلتفرم PC می باشد که تجربه اش برای دوست داران سبک ترسناک الزامی می باشد.
 4-Wolfenstein II: The New Colossus
نازی کشی پیشرفته جذاب!عنوان Wolfenstein II: The New Colossus بر روی PC یک گرافیک بصری زیبا همراه پورتی خوب ارائه می دهد.عنوان Wolfenstein II: The New Colossus با گان پلی فوق العاده جذاب,پیشرفته و داستان زیبا اش که با کارگردانی بسیار عالی ای همراه است,یکی از بهترین تجربه هایی می باشد که امسال هر PC گیمری می تواند آن را تجربه کند.
 3-Total War: Warhammer II
عنوان زیبای Total War: Warhammer II که یک بازی استراتژیک انحصاری PC می باشد,امسال عرضه شد و همانند نسخه اول خود بسیار عالی ظاهر شد.این عنوان با کمپین جدید حماسی ,مناطق و قبیله های بیشتر از نسخه ی قبل خود و رفع مشکلاتی که در نسخه اول شاهد آن بودیم,توانست موفقیت نسخه اول را نه تنها تکرار کند,بلکه عنوانی حماسی تر و جذاب تر ارائه دهد.همچنین این عنوان پورت بسیار خوبی بر روی PC دارد که تجربه فوق العاده ای را می تواند برای هر PC بازی که به سبک استراتژیک علاقه دارد,رقم زند.
 2-Divinity: Original Sin II
اخرین عنوانی که یک RPG کلاسیک را ارائه می هد را به یاد دارید؟نیازی به فکر کردن به گذشته نیست,زیرا امسال عنوانی با این سبک RPG کلاسیک داشته ایم.بله Divinity: Original Sin II که در اوج شگفتی امسال با یک سبک RPG کلاسیک غنی,برای PC عرضه شد.داستان و سیستم RPG بازی به بهترین شکل ممکن کلاسیک بر روی بازی پیاده شده است.بدون هیچ شک و شبه ای,این عنوان یکی از بهترین های PC در سال 2017 می باشد.
 1-PlayerUnknown's Battlegrounds
نوبت به بهترین عنوان PCدر سال 2017 رسیده است.به یاد ندارم عنوانی با تبلیغات بسیار کم صدا و بی ادعا عرضه شده باشد و در آخر با فروش شگفت انگیز بیش از 30 میلیون تنها در یک سال و آن هم در حال Early Access! رو به رو شده باشد.بله PlayerUnknown's Battlegrounds عنوانی که امسال همه را شگفت زده کرد.PlayerUnknown's Battlegrounds با ایده جذاب و ناب خود چنان شما را غرق بازی می کند که انگار در دنیایی دیگر نسبت به بازی های آنلاین,هستید.این عنوان بعد از خارج شدنش از حالت Early Access مشکلات فنی اش را برطرف کرده و بهترین تجربه امسال را برای هر شخص PC بازی که کمی بازی شوتر بازی کرده است,را رقم خواهد زد.
 5 عنوان برتر سال 2017 بر روی پلتفرم PC از دیدگاه شما کدام عنوان ها می باشند,در نظرات این بخش دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

نظرات

  1. User Avatar
    کاربر فعال
    • mrm
    • در تاریخ : 6 دی 1396 22:08
    1
    برترین ها منطقی هستن و انتخابشون رو قبول میکنم ولی با کمال احترام،PUBG رو شایسته بهترین عنوان شدن نمیدونم.
    از نظر من بهترین بازی (PC)سال باید تمام فاکتور های موفقیت رو داشته باشه،ینی PUBG گرچه گیم پلی فوق العاده سرگرم کننده و قوی داره،ولی نبود هیچگونه داستان یا منطق خاصی در بازی،مشکلات فنی،گرافیک مربوط به 2 نسل قبل،در مقایسه با بازی های غول امسال،نمیتونه بهترین بشه.و این نکته رو در نظر داشته باشیم که هر محصولی که از لحاظ تجاری موفق تره،الزامی بر بهتر بودنش وجود نداره.
    ------
    درمورد بازیWarhammer 2 هم گفته شد که بازی پورت بسیار خوبی داره.که به نظرم به کار بردن "پورت" برای بازیی که فقط برای PC منتشر میشه درست نیست


    • 3
    1. User Avatar
      مدير کل
      • yonesxtr
      • در تاریخ : 7 دی 1396 14:09
      2
      هر کسی سلیقه ای داره و سلیقه اش قابل احترامه
      ولی PUBG به این دلیل بهترین عنوان PC سال 2017 انتخاب کردیم به چند دلیل
      1-ایده جذاب و نابی که ارائه داد و باعث شد خیلی از شرکت ها از این ایده الهام بگیرن!
      2-PUBG به دنیا نشون داد وقتی یک ایده ناب و جذاب که به مزاق PC بازها خوش بیاد,عرضه کنید بازار بزرگ PC می تونید در اختیار بگیرید
      اسکاریم با اون همه عظمت خودش بر روی Steam تا الان فکر کنم 15 میلیون نسخه فروش داشته در حالی که PUBG تنها در حالت Early Access نزدیک 20میلیون نسخه به فروش رساند
      نشون داد که بازار PC برای بازی های AAA چقدر بزرگه!فقط بازار بازی های F2P و MMORPG که این همه سود و در آمد داره.

      در مورد مشکلات فنی بازی هم مطمئن باشید بازی در حالت Early Access بود,هرگز برترین بازی سال 2017 پلتفرم PC نمی شد.

      الان نسل هشت متاسفانه یا خوشبختانه طوری شده که برای انتخاب بهترین ها دیگه"داستان"جز ملاک های اصلی برای انتخاب بهترین نیست.نمونه اش اورواچ با طراحی و گیم پلی زیبا متخص به خودش,چطور تونست در سال 2016 اینقدر عالی ظاهر بشه.

      "هر محصولی که از لحاظ تجاری موفق تره،الزامی بر بهتر بودنش وجود نداره."
      موافقم ولی از نظر تجاری اصلا به این عنوان نگاه نکردیم و اگه به موفقیت تجاری این عنوان توجه کنیم بازم یه مزیت دیگه داره بازی
      چون به دنیا نشون داد همیشه تبلیغات زیاد و فراوان به منزله ی فروش زیاد نیست!

      در مورد Warhammer 2 هم تا حدی موافقم و تا حدی نه
      چون الان به بازی های EA نگاه کنی اول برای PC پورت میشن,سپس از طریق نسخه PC برای کنسول ها پورت میشن.ولی بازم نام بازی های EA بیاریم بازم می گیم این عنوان برای PC پورت خوبی یا بدی داره.
      همه بازی ها از موتور بازی سازی Export میشن و واسه همین به این عنوان گفتیم پورت شده.


      • 0
      1. User Avatar
        کاربر فعال
        • mrm
        • در تاریخ : 7 دی 1396 20:10
        3
        منم در همون ابتدا گفتم انتخابتون رو قبول میکنم و احترام میذارم؛وقتی TGA به اون بزرگی این بازی رو در لیست بهترینای سال قرار میده،دیگه سایت XTland که جای خود دارد.
        اما منم طبق نظر خودم گفتم،گرچه PUBG بازی خوبیه،ولی امسال بازیهای بسیار بهتری بودن که گیم پلی عالی  رو در کنار گرافیک فنی و هنری زیبا،داستان و شخصیت پردازی عالی و حتی صداگذاری و موسیقی عالی،همه با هم یکجا داشتند و باعث میشدن آدم احساس کنه گیم رو به پیشرفته.ولی الان اگه PUBG رو جلوی یه گیمر بذاری که چیزی ازش نشنیده،اگه ازش بپرسی این بازی چه سالی منتشر شده،قطعا میگه حداقل 5 سال پیش!
        بله همونطور که گفتید صنعت گیم متاسفانه(و نه خوشبختانه)داره به سمت بازیای بی مغز مثل اورواچ و PUBG پیش میره.بازی هایی که وقتی گیمر به عقب نگاه میکنه،براش دستاوردی جز "سرگرمی" نداشته.من اصلا با وجود چنین بازی هایی مخالف نیستم،ولی سودآوری این بازی ها باعث شده تعدادشون سال به سال بیشتر و بیشتر بشه و توجه و علاقه سازندگان به ساخت بازی های داستان محور و عمقی کم بشه(نمونه ش بسته شدن استودیو ویسرال)
        در مورد اورواچ هم بگم شما میگید سال 2016 اینقدر عالی ظاهر شده،به نظر من که سال 2016 هم بهترین بازی سال حق مسلم آنچارتد بود؛گرچه اورواچ از لحاظ کیفیت کیلومتر ها با PUBG فاصله داره و بازی بهتری محسوب میشه.
        گفتید در متن به موفقیت تجاری بازی توجه نکردید،درحالی که اولین جملات متنتون در مورد فروش 30 میلیونی بازی بود!!!
        از نظر من فروش بالای بازی هیچ ربطی به کیفیت بازی نداره و به هیچ عنوان مزیتی برای بازی محسوب نمیشه،منتقد باید فقط حواسشو صرف توجه به کیفیت بازی کنه نه عواملی مثل موفقیت تجاری بازی؛که اگر اینجوریه،کلش آو کلنز هم با اون سطح استقبال باید بهترین بازی سال میشد!
        در مورد پورت هم همونطور که گفتید،اگر بازیی بر اساس نسخه PC ساخته بشه و بعد از روی اون نسخه های کنسولی ساخته بشن،باز نمیشه به نسخه PC پورت گفت.
        بازیی که انحصاریه نمیشه گفت پورت خوبی داشته،که اگر اینجوریه،چرا برای هیچ کدوم از انحصاریایPS4 مث هورایزن نگفتید پورت عالی داره
        درضمن دوستان خیلی عذر میخوام انقد پیامای من طولانی میشه sweat_smile sweat_smile  
        • 1
  2. User Avatar
    عضوسایت
    • ahmad666
    • در تاریخ : 7 دی 1396 11:23
    4
    سلام .... میشه بازی Life is Strange Before the Storm رو حالا که فصلش کامل شده برای دانلود بزارین ؟ ... در ضمن یک توضیح میدین که لینک های سایت شما جزو ترافیک داخلی محسوب میشن یا بین المللی ؟ 
    • 0
    1. User Avatar
      مدير کل
      • yonesxtr
      • در تاریخ : 9 دی 1396 18:58
      5
      علیکم السلام
      چشم میزاریم

      خارجی محسوب میشه
      • 0

پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
ویدئوها
با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!
با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!

با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!

طی یک لایو استریم بلاخره از بازی Indiana Jones ایکس باکس که توسط توسعه دهنده
TGA 2023:با یک تریلر از تاریخ انتشار جدید Skull & Bones رونمایی شد!
TGA 2023:با یک تریلر از تاریخ انتشار جدید Skull & Bones رونمایی شد!

TGA 2023:با یک تریلر از تاریخ انتشار جدید Skull & Bones رونمایی شد!

بالاخره Skull & Bones یوبی‌سافت سنگاپور تاریخ انتشار جدیدی مشخص شد.
TGA 2023:با یک تریلر از بازی Monster Hunter Wilds رونمایی شد!
TGA 2023:با یک تریلر از بازی Monster Hunter Wilds رونمایی شد!

TGA 2023:با یک تریلر از بازی Monster Hunter Wilds رونمایی شد!

Capcom بازی بزرگ بعدی سری Monster Hunter را معرفی کرد.
TGA 2023:با یک تریلر از بازی جدید استدیو No Man’s Sky به نام Light No Fire رونمایی شد!
TGA 2023:با یک تریلر از بازی جدید استدیو No Man’s Sky به نام Light No Fire رونمایی شد!

TGA 2023:با یک تریلر از بازی جدید استدیو No Man’s Sky به نام Light No Fire رونمایی شد!

Hello Games سازنده No Man’s Sky بازی Light No Fire را معرفی کرده است، بازی ای
با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!
با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!

با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!

طی یک لایو استریم بلاخره از بازی Indiana Jones ایکس باکس که توسط توسعه دهنده MachineGames ساخته رونمایی شد!
» بیشتر بخوانید
داغ ترین بازی ها
بازی هایی که این ماه منتشر می شوند مورد انتظارترین بازی های سال
بالا