تبلیغ شما اینجا نیست!
سایت ایکس تی لند » بخش بازی های رایانه ای » XTGOTY:بازی سال 2017 از دیدگاه سایت

XTGOTY:بازی سال 2017 از دیدگاه سایت

تاریخ : 1396.11.07
نویسنده : yonesxtr
نظرات : 2
بازدیدها : 1409
  • 3
23 روز از سال 2018 گذشته است و طی قراری که گذاشتیم,نتوانستیم سر موقع به دلیل مشکلاتی که در جریان هستید,این مقاله را بر روی سایت قرار دهیم ولی هروقت ماهی را از آب بگیری تازه است.امروز هم نگاهی می اندازیم به بهترین بازی های سال 2017 از دیدگاه سایت,سالی که شاهد عرضه بازی های بسیار خوب و عالی ای از سوی بیشتر ناشران صعنت بازی سازی بوده ایم.
 
5-Resident Evil 7: Biohazard
yonesxtr:وقتی که از بازی Resident Evil 7 رونمایی شد,کمتر کسی فکرش را می کرد که این عنوان اینگونه عالی ظاهر شود.اکثر طرفداران این سری از تغییر بازی به اول شخص و نبودن کارکتر های همیشگی گلایه داشتن و این را موجب شکست این عنوان می دانستند.ولی بعد از عرضه بازی شاهد یک عنوان خوش ساخت بودیم.چه از لحاظ طراحی,گرافیک,داستان و میزان ترسی که به مخاطب القا می کرد.بازی Resident Evil 7: Biohazard بدون شک جز بهترین بازی امسال می باشد که یک گیمر می تواند آن را تجربه کند.
 4-PlayerUnknown's Battlegrounds/Divinity: Original Sin II
دو عنوانی که امسال کسی انتظارش را نداشت اینقدر موفق ظاهر شوند,بدون شک PlayerUnknown's Battlegrounds و Divinity: Original Sin II می باشند که یکی از بهترین تجربه های امسال را برای گیمراها رقم زده اند.
Unreal Engine:بازار بازیهای Battle royal این روز ها حسابی داغ است و هر توسعه دهنده ای سعی کرده حداقل نخنکی به آن بزند تا از قافله عقب نماند!اما یکی از بازیهایی که تب آن نزد گیمر ها بسیار داغ است player unknown battlegrounds نام دارد(که نامش را تریلی ۱۸ چرخ هم نمیکشد من ترجیح میدهم همان PUBG صدایش بزنم!) در این بازی یک هدف وجود دارد:مقام اول را کسب کنید!البته این کار شاید روی کاغذ ساده به نظر برسد ولی در بازی آنچنان هم ساده نیست در ابتدا شما در فقر مهمات هستید!و باید از منابعی که در سراسر جزیره پراکنده است استفاده کنید.
کشتن پلیر های نگون بخت یا اصطلاحا Kill گرفتن در این بازی از اهمیت کمتری برخوردار است گاهی می شود با یک استراتژی خوب یک پیروزی دلچسب را تصاحب کرد!
 هرچند بازی کردن PUBG در حالت solo هم خالی از لطف نیست اما اگر یک رفیق پایه برای آنلاین بازی کردن دارید آماده باشید که از خواب و خوراک بیافتید!
yonesxtr:اخرین عنوانی که یک RPG کلاسیک را ارائه می هد را به یاد دارید؟نیازی به فکر کردن به گذشته نیست,زیرا امسال عنوانی با این سبک RPG کلاسیک داشته ایم.بله Divinity: Original Sin II که در اوج شگفتی امسال با یک سبک RPG کلاسیک غنی,برای PC عرضه شد.داستان و سیستم RPG بازی به بهترین شکل ممکن کلاسیک بر روی بازی پیاده شده است.بدون هیچ شک و شبه ای,این عنوان یکی از بهترین های یک بازی در سال 2017 می باشد.

3-Wolfenstein II: The New Colossus
Tedy9912:در بازی Wolfenstein II: The New Colossus مشکلات گیم پلی نسخه قبلی کاملا برطرف شده .در بازی بازیکنان با گیم پلی نرم روانی مواجه می شوند که واقعا لذت بخش و هیجان انگیزه.این عنوان شباهت هایی هم به بازیDOOM دارد طوری که در یکی از بخش های بازی انگار در حال تجربه نسخه جدیدی از DOOM هستید.داستان بازی شروع طوفانی دارد و با گذشته bj هم خوب اشنا  خواهید شد و می توان گفت از کلیشه های نسخه قبل دور شده و نازی ها نسبت به نسخه قبل دیگر احمق به نظر نمیرسن.بازی Wolfenstein II: The New Colossus با گیم پلی زیبایی که ارائه می دهد.این عنوان یکی از بهترین بازی های سال 2017 می باشد که بازی کردنش برای هر طرفدار سبک شوتر الزامی است

2-Horizon: Zero Dawn
Sepehr D:بدون شک Horizon:Zero Dawn یکی از مورد انتظارترین بازی های امسال بود. عنوانی جاه طلبانه و بزرگ که قدمی رو به جلو و کمی متفاوت برای استودیو گوریلا گیمز بود. بعد از سه نسل توسعه ی سری بازی های شوتر Killzone، گوریلا این بار سراغ بازی ای با المان های سبک RPG و Open World"جهان باز" رفت و توانست نه تنها طرفداران را راضی کند بلکه فراتر از انتظار ها عمل کند و عنوانی فوق العاده چه از نظر بصری، داستان سرایی و گیم پلی باشد! Horizon نه تنها بهترین بازی PS4 امسال است بلکه بی تردید یکی از بهترین و متفاوت ترین تجربه هایی است که امسال می توانید داشته باشید.
Unreal Engine:همه ما گوریلا گیمز را با سری شوتر های محبوبش یعنی Killzone می شناسیم.سال ۲۰۱۷ این استدیو بازی ای را عرضه کرد که یک فرق بنیادین با ساخته های پیشین اش داشت.بله!خبری از شوتر نبود و این بار ما با معجونی از اکشن ادونچر همراه با المان های RPG طرف هستیم!داستان از جهانی میگوید که در آن اثری از تمدن مدرن نیست انسان ها در آن بی شباهت به غار نشینان بدوی نیستند و همه چیز زیر سلطه دایناسور هایی از جنس آهن است!ولی چرا انسان ها به این روز در آمدند،چرا این دایناسور های رباتیک به وجود آمدند و هزاران "چرا"ی دیگر! کشف راز و رمز های داستان بازی وظیفه شماست تا در نقش الوی قرار بگیرید و پاسخ این سوال ها را پیدا کنید گیم پلی بازی بسیار غنی است،شما قادر به انجام انبوهی از روش ها برای نابود کردن دشمنان هستید از تله ها گرفته تا هک دایناسور های رباتیک مخفی کاری و البته نبرد با کمان که از جذابیت خوبی برخوردار است.
به طور کلی این بازی یکی از بهترین تجربه های سینگل پلیر نسل هشتم را برای شما رغم خواهد زد در زمانی که بازیهای داستان محور به فنا میروند و عناوین مولتی پلیر جولان میدهند این بازی مانند الماسی در عناوین نسل هشتم میدرخشد.
1-The Legend of Zelda: Breath of the Wild
yonesxtr:اما به بهترین بازی سال 2017 برسیم,عنوانی که امسال همه را غافلگیر کرد.
نمی دانم از کجا بازی شروع کنم,با گرافیک هنری زیبا اش یا آزادی فوق العاده ای که به مخاطب داده است با این حال افسانه جدید زلدا,اینبار با نام The Legend of Zelda: Breath of the Wild عرضه شد.بازی با ایده های ناب و جدید,گیم پلی جذاب و دوست داشتنی ای که دارد همراه گرافیک هنری اش,بهترین تجربه یک عنوان اکشن ادونچر را به مخاطب می دهد,جایی که شما می توانید در دنیای زلدا هر کاری که دوست دارید را انجام دهید و بر شیاطینی که سرزمین افسانه ای را احاطه کرده اند,غلبه کنید.این موضوع ها باعث شده است که بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild بهترین بازی سال 2017 باشد.

Unreal Engine:زلدا،عنوانی که کمتر نزد گیمر های ایرانی شناخته شده است و به نوعی پدر جد Open_World های امروزی محسوب میشود در جدید ترین نسخه اش شما را بار دیگر با لینک (که عموما توسط گیمر های ایرانی با پرنسس قصه یعنی زلدا اشتباه گرفته میشود!) که از خوابی صد ساله بیدار شده همراه میکند تا ببینید این بار چه بر سر پرنسس زلدا آمده است! زلدا در زمینه گیم پلی بی شک حد کمال یک Open_World است.از حل معماهایی که در قلعه ها انتظارتان را میکشند تا قدرت های تبلت جادویی لینک آنقدر تر و تمیز پیاده سازی شده اند که به شما اجازه نخواهند حتی به کلمه "خستگی" فکر کنید و شما را برای مدت زیادی روی صندلی تان پیچ میکنند!
در پایان باید بگویم زلدا با گیم پلی بی نقصش،گرافیک هنری تحسین بر انگیزش، داستان بی آلایشش، و موسیقی حماسی و گوش نوازش حق مطلب را در مورد یک Open world ادا کرد و بی شک لایق تحسین های اخیر یا حتی بیش از آن است!
این هم بازی های برتر سال 2017 از دیدگاه سایت,حال بهترین بازی سال 2017 شما کدام عنوان می باشند؟

نظرات

  1. User Avatar
    کاربر فعال
    • e30gamer
    • در تاریخ : 3 بهمن 1396 23:06
    1
    واقعا فکر نمی کردم زلدا اینقدر خوش ساخت باشه...
    فقط باید horizen رو بازی کنم ولی مطمئن هستم بازم زلدا داستانش گیراتر هست...
    با تشکر فراوان
    • 2
  2. User Avatar
    عضوسایت
    2
    واقعا تا قبل ازبازی کردن نسخه جدید زلدا فکر نمی کردم که چنان بازی بزرگ و قابل تحسینی باشد.اثری که با جهان بسیار وسیعش وآب هوای پویا وصد البته گیم پلی خوبش،هر گیمری راو باهرسنی محو خودش می کند.
    از نظر من،واقعا کلمات ناتوان هستند در لذت تجربه این بازی و فکر نکنم بازی غیراز زلدا،سزاوار دریافت جایزه بهترین بازی سال باشد.
    حتما تجربه این بازی را به شما توصیه میکنم تا از گیم پلی و آزادی عمل در این بازی شگفت زده شوید.
    ممنون از سایت xtlandکه این مقاله بسیار خوب وعالی را برای مخاطبان سایت قرار داد.
    • 1

پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
ویدئوها
با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!
با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!

با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!

طی یک لایو استریم بلاخره از بازی Indiana Jones ایکس باکس که توسط توسعه دهنده
TGA 2023:با یک تریلر از تاریخ انتشار جدید Skull & Bones رونمایی شد!
TGA 2023:با یک تریلر از تاریخ انتشار جدید Skull & Bones رونمایی شد!

TGA 2023:با یک تریلر از تاریخ انتشار جدید Skull & Bones رونمایی شد!

بالاخره Skull & Bones یوبی‌سافت سنگاپور تاریخ انتشار جدیدی مشخص شد.
TGA 2023:با یک تریلر از بازی Monster Hunter Wilds رونمایی شد!
TGA 2023:با یک تریلر از بازی Monster Hunter Wilds رونمایی شد!

TGA 2023:با یک تریلر از بازی Monster Hunter Wilds رونمایی شد!

Capcom بازی بزرگ بعدی سری Monster Hunter را معرفی کرد.
TGA 2023:با یک تریلر از بازی جدید استدیو No Man’s Sky به نام Light No Fire رونمایی شد!
TGA 2023:با یک تریلر از بازی جدید استدیو No Man’s Sky به نام Light No Fire رونمایی شد!

TGA 2023:با یک تریلر از بازی جدید استدیو No Man’s Sky به نام Light No Fire رونمایی شد!

Hello Games سازنده No Man’s Sky بازی Light No Fire را معرفی کرده است، بازی ای
با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!
با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!

با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!

طی یک لایو استریم بلاخره از بازی Indiana Jones ایکس باکس که توسط توسعه دهنده MachineGames ساخته رونمایی شد!
» بیشتر بخوانید
داغ ترین بازی ها
بازی هایی که این ماه منتشر می شوند مورد انتظارترین بازی های سال
بالا