تبلیغ شما اینجا نیست!
سایت ایکس تی لند » بخش بازی های رایانه ای » مورد انتظارترین بازی هال سال 2018

مورد انتظارترین بازی هال سال 2018

تاریخ : 1396.11.15
نویسنده : yonesxtr
نظرات : 2
بازدیدها : 1630
  • 4
یک ماه از سال 2018 به صورت برق آسایی گذشت,از این ماه کم کم شاهد عرضه بازی های فوق العاده سال 2018 هستیم,البته در صورتی که مثل برخی از بازی ها تاخیر نخوردند!در این مقاله هم نگاهی کوتاه و گذرا به بازی های مورد انتظار سال 2018 می اندازیم.
Monster Hunter: World
هیولاکوشی فوق العاده ای که هفته پیش  برای کنسول ها منتشر شد و بازیکنان PC تا پاییز باید برای تجربه این شاهکار صبر کنند.Monster Hunter: World یک بازی فوق العاده زیبا می باشد که بازیکنان طی آن باید با هیولا های درون بازی به مبارزه بپردازند و زنده بماند.
Final Fantasy XV
بازی Final Fantasy XV پارسال برای کنسول ها عرضه شد و توانست موفقیت بسیار خوبی را کسب کند,اما PC بازان در ماه مارچ به استقبال این عنوان خواهند رفت و آن را بازی خواهند کرد.
Sea of Thieves
به یاد دارید کی از عنوان مورد انتظار کنسول Xbox one یعنی Sea of Thieves رونمایی شد؟عنوانی که با خلاقیت و ایده ناب دزدان دریایی ساخته شده است.در این عنوان شما باید به دنبال گنج بگردید آن را بفروشید و سپس کشتی اتان را آپگرید کنید,لباس و ایتم های دیگر که در بازی موجوده است را خریداری کنید.این عنوان مورد انتظار قرار است در تاریخ 20 March(مصادف با 30 اسفند) برای Xbox One و Windows 10 عرضه شود.
A Way Out
بازی A Way Out نیز ماننده Sea of Thieves,یک ایده جذاب و ناب دارد با این تفاوت که بازیکنان حتما باید به صورت Co-op بازی را به پایان برساند.طی بازی A Way Out همانطور که از نامش پیداست باید به دنبال راهی برای خروج باشید.شما و دوستتان در زندانی می باشد که باید از آن فرار کرده که طی این فرار با حادثه های بسیار روبه رو می شوید.بازی A Way Out در تاریخ March 23, 2018(مصادف با 8 فروردين 1397)با قیمت 30 دلار برای PC,Xbox one و PS4 عرضه خواهد شد.
Far Cry 5
سری Far Cry همیشه محبوب بوده است و یوبی سافت قصد دارد با نسخه 5 بازی که در ایالت زیبای Montana  آمریکا و شهر خیالی Hope County در جریان است,این محبوبت را ادامه دهد.بازی قرار است شما را وارد دنیای مسیحی های افراطی کند.بازی دارای وسایل نقلیه زیادی است کهه بازیکنان می توانند از آن استفاده کنند.طی داستان بازی شما باید با یک گروه مسیحی افراطی مبارزه کنید که می خواهند مردم را به زیر سلطهه خود در آورند.بازی Far Cry 5 در تاریخ March 27th, 2018(مصادف با  8 فروردین)برای PC,Xbox one و PS4 عرضه خواهد شد.
God of War
گیمری وجود دارد که نام عنوان God of War را نشنیده باشد؟من که شک دارم!با این حال نسخه جدید God of War که در E3 2015 شرکت Sony شاهد رونمایی از آن بودیم,بلاخره قرار است در ماه April سال 2018 عرضه شود.اینبار در بازی God of War بازیکنان که کنترل شخصیت محبوب و همیشگی بازی یعنی کریتوس را در اختیار دارند,همراه پسرش باید به جنگ با دشمنان برخواسته علیه آن را بروند و در این میان کریتوس نقش بسازی در پرورش پسرش طی می کند و آن را باید با مبارزات وقف دهد.بازی God Of War در تاریخ April 20(مصادف با 31 فروردین) به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد.
Red Dead Redemption 2
استدیو RockStar هم برای انتشار بازی Red Dead Redemption 2 طرفدارانش را زجر داده است,زجری که تمام طرفداران Red Dead Redemption می خواهند هرچه زودتر به پایان برسد,این عنوان قرار بود در بهار سال 2018 عرضه شود ولی دو روز پیش شرکت Rockstar اعلام کرد که بازی تاخیری چند ماه خورده و است بازی در ماه اکتبر عرضه خواهد شد.بدون شک بازی Red Dead Redemption 2 برای بسیاری از افراد مورد انتظارترین بازی سال 2018 می باشد و این عنوان قرار است در تاریخ 26 ماه October سال 2018(مصادف با 4 آبان) برای Xbox one و PS4 عرضه خواهد شد.
Ace Combat 7: Skies Unknown
ماننده بسیاری از بازی ها,مدت زیادی از معرفی بازی Ace Combat 7: Skies Unknown می گذرد و تا به امروز شاهد تاریخ انتشار بازی نبوده ایم.در بازی Ace Combat 7: Skies Unknown بازیکنان با هواپیما های جنگنده پیشرفته به مبارزه باهم می روند و در آسمان های بی کران همدیگر را نابود می کنند.بازی Ace Combat 7: Skies Unknown قرار است در تاریخ نامشخصی از سال 2018 برای PC,Xbox one و PS4 عرضه شود.
Call of Cthulhu
بازی Call of Cthulhu هم یکی دیگر از بازی هایی می باشد که قرار بود پارسال عرضه شود ولی تا امسال تاخیر خورد.این عنوان در سبک RPG_کاراگاهی با مضمونی از ترس می باشد که توسط موتور Unreal Engine ساخته و توسعه پیدا خواهد کرد,داستان بازی در مورد کاراگاهی به نام Edward Pierce است که در شهر بوستن و در  سال 1920 در جریان است.Pierce در حال تحقیق در مورد قتل غم انگیز و مرموز Sarah Hawkins است که همراه خانواده اش در جزیره Darkwater به قتل رسید.این عنوان قرار است سال 2018 منتشر شود.
 
Darksiders III
طرفداران سری Darksiders از THQ مرحوم,انتظار ساخت و دنباله Darksiders را داشتن که متاسفانه با اون حادثه تلخ روبه رو شد.اما THQ Nordic برخواست و پارسال از این عنوان رونمایی کرد.بازیکنان در Darksiders III در نقش Fury یکی از چهار سوار آخرالزمانی قرار خواهند گرفت. Fury در مقابل دشمنانش به شکل‌های مختلفی  در خواهد آمد و همچنین از شلاق و جادو استفاده می کند.او باید در مقابل 7 گناه مرگبار قرار می گیرد و باید تعادل بین خوبی و بدی را بر روی زمین را ایجاد کند.بازی Darksiders III در تاریخ نامشخصی در سال 2018 برای PC,Xbox one و PS4 منتشر خواهد شد.
Days Gone
زامبی کشی داستانی سینماتیک سونی!فکر کنم بهترین نام برای توصیف این عنوان می باشد.بازی Days Gone یک عنوان زامبی محور می باشد که بازیکنان با داستان سینماتیک و جو اخرالزمانی اش,قرار است بازیکنان را غرق دنیای پر رمز و راز خود کند.این عنوان قرار سال در سال 2018 به صورت انحصاری برای PS4 عرضه شود.
Detroit: Become Human
هر انتخاب یا مرگ است یا زنده ماندن!در بازی Detroit: Become Human هم این چنین است,بازیکنان باید با انتخاب هایی که پیش روی خودشان دارند,مینی داستان هایی که در بازی وجود دارد را به پایان برساند.انتخاب های بازی اینقدر زیبا و پیچده است که هرکسی را مجذوب خودش می کند.بازی Detroit: Become Human قرار است در تاریخ نامشخصی در سال 2018 برای PS4 عرضه شود.
Battlefield 2018
شرکت EA بار ها عنوان Battlefield را برای سال 2018 تایید کرده و اعلام کرده است که گرافیک و گیم پلی بازی فوق العاده خواهد بود.هنوز اطلاعات کاملی از این عنوان در دسترس نیست و مشخص نیست که بازی در جنگ جهانی دوم خواهد بود یا امروزی!با این حال طرفداران این سری محبوب بی صبرانه منتظر معرفی و منتشر شدن بازی هستند.Battlefield 2018 در اکتبر سال 2018 برای PC,Xbox one و PS4 عرضه خواهد شد.
Call Of Duty 2018
مگر می شوند سالی را سپری کنیم و شاهد عرضه بازی Call Of Duty نباشیم؟اگه سالی بگذرد و Call Of Duty ای عرضه نشود,شخص خودم از تعجب جامه خود را بر سر بنهانم و بر بیابان روی بیاورم.بازی Call Of Duty سال 2018 توسط استدیو Treyarch ساخته می شود و ماننده Battlefield مشخص نیست که چه عنوانی و در چه زمانی در جریان خواهد بود.به احتمال فراوان بازی Call Of Duty 2018 در ماه نوامبر سال 2018 عرضه خواهد شد.

Metro Exodus
بدون شک اگر نمایش E3 2017 بازی را دیده باشید,برای این عنوان به شدت هایپ شده اید و منتظر تجربه زودتر این عنوان هستید.بازی Metro Exodus قرار است شما را ماننده دیگر نسخه های سری به درون مترو هایی پر از هیولا ببرد و با اتمسفر زیبایش شما را غرق دنیایش کند.
Skull & Bones
در E3 2017 پارسال بود که شاهد معرفی بازی Skull & Bones از سوی یوبی سافت بودیم که طی آن بازیکنان با کشتی هایی که دارند,به مبارزه با هم می پردازند و دشمنان را از بین می برند,این عنوان قرار است در پاییز امسال برای PC,Xbox one و PS4 عرضه شود.
Spider-Man
بازی Spider-Man یکی از مورد انتظارترین بازی های PS4 می باشد که قرار است در بهار امسال برای PS4 عرضه شود.این عنوان توسط استدیو خلاق Insomniac Games ساخته و توسعه پیدا می کند و با نمایش هایی که تا به امروز ارائه داده است,طرفداران را بیشتر از همیشه برای تجربه این عنوان هایپ کرده است.

State of Decay 2
از معرفی بازی State of Decay 2 هم مدت زیادی می گذرد و تا به امروز شاهد تاریخ انتشار رسمی بازی نبوده ایم.در بازی State of Decay 2 باید پایگاه های خود را در برابر زامبی ها مستحکم کنید,با آنها مبارزه کنید و دنیا را از آن ها پاک کنید.
Soulcalibur VI
در صورتی که طرفداران سری Soulcalibur نباشید و با آن آشنایی نداشته باشید,شاید برای شما جای سوال باشد این عنوان و مورد انتظار؟ولی اینگونه است!بازی Soulcalibur VI یکی از بهترین بازی های مبارزه ای می باشد که طرفداران این سبک می توانند,آن را تجربه کنند.بازی Soulcalibur VI در تاریخ نامشخصی در سال 2018 برای PC,Xbox one و PS4 عرضه خواهد شد.
The Crew 2
با وجود اینکه نسخه اول The Crew بسیار موفق ظاهر نشد و نتوانست طرفداران را راضی کند,نسخه دوم بزرگتر از نسخه اول برگشته تا بازیکنان و طرفداران را با مسابقات خود سرگرم کند
بازی The Crew 2 قرار بود در تاریخ March 16(مصادف با  ۲۵ اسفند) عرضه شود ولی به"April-October 2018"موکول شد.
The Wolf Among Us: Season 2
فقط طرفداران عنوان The Wolf Among Us می توانند درک کنند که چقدر برای فصل دوم این عنوان,صبر کرده اند.عنوانی که بلاخره استدیو Telltale Games برای سال 2018 آن را تایید کرد.بدون شک بازی The Wolf Among Us: Season 2 یکی از مورد انتظارترین عنوان های امسال می باشد که قرار است بازیکنان را با داستان زیبا خود همراهی کند.
به پایان مورد انتظارترین بازی های سال 2018 رسیدیم,سالی که یک سال پربار برای طرفداران این صعنت می باشد و بازیکنان با سبک های مختلفی روبه رو هستند.هرچند امکان دارد برخی از بازی های این لیست ماننده Anthem که قرار بود در لیست باشد,به سال 2019 موکول شوند,چرا که تاخیر یک اصل جدا نشدنی از صعنت بازی سازی می باشد.و فراموش نکنید چند ماه آینده مراسم زیبای E3 2018 شروع خواهد شد و طی آن شاهد معرفی بازی های بیشتری برای سال 2018 هستیم.
مورد انتظارترین بازی سال 2018 برای شما کدام عنوان می باشد؟

نظرات

  1. User Avatar
    کاربر فعال
    • mrm
    • در تاریخ : 14 بهمن 1396 18:15
    1
    تشکر فراوان بابت مقاله مفیدتون!
    امیدوارم بازیایی که تو این لیست اومدن همین سال 2018 منتشر بشن و باز شاهد تاخیر های متعدد نباشیم و همچنین تعدادی از بازی هایی که تاریخ انتشار مشخصی ندارن برای سال 2018 تایید شن
    • 4
  2. User Avatar
    عضوسایت
    • amiro913
    • در تاریخ : 15 بهمن 1396 01:31
    2
    dead island 2
    dying light 2 که هنوز معرفی نشده و اگر معرفی شده بود حتما جز موردانتظارترین بازیهای من بود
    • 0

پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
ویدئوها
با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!
با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!

با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!

طی یک لایو استریم بلاخره از بازی Indiana Jones ایکس باکس که توسط توسعه دهنده
TGA 2023:با یک تریلر از تاریخ انتشار جدید Skull & Bones رونمایی شد!
TGA 2023:با یک تریلر از تاریخ انتشار جدید Skull & Bones رونمایی شد!

TGA 2023:با یک تریلر از تاریخ انتشار جدید Skull & Bones رونمایی شد!

بالاخره Skull & Bones یوبی‌سافت سنگاپور تاریخ انتشار جدیدی مشخص شد.
TGA 2023:با یک تریلر از بازی Monster Hunter Wilds رونمایی شد!
TGA 2023:با یک تریلر از بازی Monster Hunter Wilds رونمایی شد!

TGA 2023:با یک تریلر از بازی Monster Hunter Wilds رونمایی شد!

Capcom بازی بزرگ بعدی سری Monster Hunter را معرفی کرد.
TGA 2023:با یک تریلر از بازی جدید استدیو No Man’s Sky به نام Light No Fire رونمایی شد!
TGA 2023:با یک تریلر از بازی جدید استدیو No Man’s Sky به نام Light No Fire رونمایی شد!

TGA 2023:با یک تریلر از بازی جدید استدیو No Man’s Sky به نام Light No Fire رونمایی شد!

Hello Games سازنده No Man’s Sky بازی Light No Fire را معرفی کرده است، بازی ای
با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!
با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!

با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!

طی یک لایو استریم بلاخره از بازی Indiana Jones ایکس باکس که توسط توسعه دهنده MachineGames ساخته رونمایی شد!
» بیشتر بخوانید
داغ ترین بازی ها
بازی هایی که این ماه منتشر می شوند مورد انتظارترین بازی های سال
بالا