تبلیغ شما اینجا نیست!
سایت ایکس تی لند » بخش بازی های رایانه ای » دوباره بخوانید|پیش نمایش کنفرانس EA Play 2018|بازی های تایید شده,احتمالات و انتظارات ما

دوباره بخوانید|پیش نمایش کنفرانس EA Play 2018|بازی های تایید شده,احتمالات و انتظارات ما

تاریخ : 1397.03.19
نویسنده : yonesxtr
نظرات : 5
بازدیدها : 1436
  • 3
همانطور که قولش را داده بودیم از امروز به بعد,هر روز مقاله ای پیرامون شایعات,احتمالات و بازی های تایید شده شرکت های بازی سازی را برای کنفرانس های هیجان انگیز E3 برای شما عزیزان قرار می دهیم.ابتدا از شرکت Electronic Arts یا همان EA شروع کنیم.شرکت EA از سال 2016 تصممیم گرفت در مکانی دیگر E3 خود را با نام EA Play برگزار کند.پارسال اولین EA Play اجرا شد و شاهد بازی های خوبی نظیر FIFA 17,Battlefield 1,Titanfall 2,بازی های مستقل و اعلام برنامه EA Originals program بودیم.در EA Play 2017 هم شاهد بازی Anthem,A way Out و Star wars Battlefront 2 بودیم.امسال نیز به نظر می رسد بر خلاف سال 2017 که شاهد یک کنفرانس تقریبا کم هیجان بودیم, به دلیل اینکه شرکت EA پارسال بازی های بسیاری از استدیو هایش رونمایی نکرد,شاهد یک کنفرانس جذاب باشیم.
طی سال 2016 , 2017  شرکت EA تنوع بازی هایش در بازی ورزشی و شوتر های آنلاین خلاصه شده است اما امسال احتمالا شاهد چیز های متفاوتی خواهیم بود.برای آغاز از بازی های ورزشی EA صحبت خواهیم کرد.
بازی های EA Sports
اگر طرفدار بازی های ورزشی EA Sports نباشید!بدون شک این بخش یکی از خسته کننده ترین بخش های کنفرانس EA برای شما خواهد بود.بازی های سالیانه شرکت EA در بسیاری از مراسم های این شرکت حضور داشته اند.امسال نیز حضور FIFA,NBA Live و Madden NFL 19 برای این مراسم تایید شده اند.شرکت EA به دلیل ضعف هایی بازی NBA Live 17 را منتشر نکرد و با استراحت یک ساله به این عنوان بازی را پارسال با نام NBA Live 18 عرضه کرد و نسبت به نسخه NBA Live 16 شاهد تغییراتی بوده ایم,امسال نیز قرار است NBA Live 19 را در این کنفرانس به نمایش در بیاورد که باید دید که قرار است نسبت به نسخه پیشین خود چقدر تغییر کرده باشد.
اما به یکی از محبوبترین و پرفروشترین بازی شرکت EA برسم سری بازی های FIFA که در چند سال اخیر پیشرفت های زیاد داشته است.پارسال بازی FIFA 18 با موتور قدرتمند فراست بایت توانست گرافیک خوبی به نمایش در بیاورد ولی انتظارات از گرافیک این عنوان بالاتر است و انتظار می رود در FIFA 19 شاهد گرافیکی بهتر باشیم.در EA Play امسال به صورت رسمی شاهد عنوان FIFA 19 خواهیم بود که امیدواریم علاوه بر بهتر کردن گرافیک بازی,شاهد بهتر کردن هوش مصنوعی بازیکنان,بهبود گیم پلی,اضافه کردن مد جدید و بهبود بخشید به Pro Mode و دیگر امکانات جذاب برای بازی باشیم.اما به سوی عنوان هایی برویم که حضور آنها تایید نشده است و یا انتظار داریم به عنوان سوپرایز شاهد عنوان ها باشیم.همچنین امسال دیگر چمپیونز لیگ در اختیار PES 2019 نیست.باید که آیا در FIFA 19 شاهد حضور چمپیونزلیگ خواهیم بود یا خیر.
معرفی FIFA Street 5 و یا Skate 4 می تواند بهترین سوپرایز بخش EA Sports برای این کنفرانس باشد.
یک تریلر جذاب از بازی Battlefield V
با وجود اینکه تریلر معرفی بازی Battlefield V خوب بود ولی نسبت به تریلر معرفی نسخه های پیشن این تریلر در جایگاه پایین تری قرار داشت و همین باعث شده است که طرفداران در کنفرانس EA Play 2018 امسال منتظر یک تریلر جذاب و دیدنی باشند.
تریلر رونمایی بازی Titanfall 3
Titanfall 2 یک عنوان فوق العاده بود و توانست حتی جز نامزدان بهترین بازی سال نیز قرار گیرد.بعد از اینکه شرکت EA به صورت رسمی استدیو Respawn را خریداری کرد تایید کرد که این استدیو مشغول ساخت Titanfall 3 می باشد.انتظار می رود در کنفرانس EA Play 2018 شاهد رونمایی از این نسخه باشیم.
تریلری جدید از بازی Anthem
پارسال شاهد یک نمایش فوق العاده از بازی Anthem البته در کنفرانس مایکروسافت بودیم!اما امسال طرفداران منتظر یک تریلر زیبای دیگر از بازی در کنفرانس EA Play باشند.

بازی جدید استدیو PopCap Games
از رمانی که PopCap Games به استدیو های EA ملحق شده است این استدیو هر سال بازی عرضه کرده است.در سال 2016 شاهد عرضه عنوان Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 از سوی این استدیو بودیم و امسال انتظار می رود این استدیو عنوانی متفاوت تر داشته بود.شاید شاهد IP جدید و یا یک عنوان دنباله دار از سری قبل بازی های این استدیو باشیم.البته طی شایعات این استدیو مشغول کار بر روی Plants vs. Zombies: Garden Warfare 3 می باشد.
رونمایی از بازی Sims 5 یا بازی جدید استدیو Maxis
سال 2014 شاهد عرضه عنوان Sims 4 بودیم و این احتمال وجود دارد که در این کنفرانس شاهد معرفی از Sims 5 باشیم همچنین انتظار می رود در صورتی که نسخه بعدی Sims معرفی شود برای کنسول ها نیز منتشر شود.اما در صورتی که شاهد Sims 5 نباشیم امیدواریم که استدیو Maxis بازی جدیدی را در این کنفرانس به نمایش بگذارد و یا از دنباله ی یکی از عنوان های قبلی خود رونمایی کند.
رونمایی از عنوان جدید استدیو Coldwood Interactive
اگر به یاد داشته باشید دو سال پیش  بود که شاهد بازی زیبای Unravel از سوی استدیو Coldwood Interactive بودیم.بعد از انتشار این عنوان شرکت EA اعلام کرد که با Coldwood Interactive برای انتشار بازی بعدیشان قرار داد همکاری بسته است.انتظار می رود در این کنفرانس شاهد بازی جدید استدیو Coldwood Interactive باشیم که شاید نسخه بعدی بازی زیبای Unravel باشد.
تیزر تریلر از بازی جهان باز اکشن AAA استدیو Motive Studios 
از زمانی که شرکت EA استدیو Motive Studios را با مدیریت Jade Raymond یکی از خالق ای سری اساسین کرید,تاسیس کرده است.شرکت EA اعلام کرده است که این استدیو مشغول کار بر روی یک عنوان AAA اکشن جهان باز می باشد و در سال مالی 2020  یا 2021 عرضه خواهد شد ولی تا به امروز شاهد تیزر تریلر و صحبتی در رابطه با بازی نبوده ایم.انتظار می رود در کنفرانس EA Play 2018 شاهد یک تیزر تریلر از این عنوان باشیم.
تیزر تریلر از بازی جهان باز اکشن AAA استدیو Criterion Games 
شایعاتی منتشر شده است از این قبیل که بازی Criterion Games در حال کار بر روی یک عنوان اکشن جهان بازی AAA می باشد.این استدیو مدت هاست که بازی خود را منتشر نکرده است به همین دلیل انتظار می رود شاهد یک عنوان جدید و جذاب از سوی این استدیو باشیم.امید می رود که در EA Play 2018 شاهد یک تیزر تریلر باشیم.
رونمایی از تاریخ انتشار بازی Sea of Solitude  و معرفی عنوان جدید EA Originals
شرکت EA در سال 2016 برای حمایت از سازندگان مستقل یک برنامه بسیار عالی را معرفی کرد که EA Originals نام دارد و طی آن شرکت EA در کار تبلیغاتی به استدیو های مستقل کمک می کند و در پایان بعد از انتشار بازی تنها مبلغ خرج شده بابت تبلیغات را از آنها می گرد و سود بازی به استدیو برمی گردد. EA از چهارمین بازی این برنامه با نام Sea of Solitude رونمایی کرد.در این کنفرانس نیز شاهد تریلر و تاریخ انتشار از این عنوان خواهیم بود و انتظار می رود از بازی جدید این سرویس نیز رونمایی شود.
معرفی یک بازی در سبک استراتژیک
پارسال هم به این موضوع اشاره کرده ایم,مدت زیادی است که EA در سبک استراتژیک بازی ای نساخته است!PC Gamer ها انتظار دارند یک بازی جدید در سبک استراتژیک در کنفرانس معرفی شود.اگر هم نسخه جدید  Command & Conquer باشد که بهتر!چه کسی دوست ندارد یک نسخه عالی دیگر از Command & Conquer ببیند؟!امیدواریم در این کنفرانس شاهد حضور یک بازی استراتژیک باشیم.
سورایز بزرگ EA
نسخه جدید FIFA Street یا Skate 4 می تواند یک سوپرایز باشد اما در صورتی که یک تیزر تریلر نسخه بعدی Dragon Age 4 منتشر شود,بدون شک بزرگترین سوپرایز EA خواهد بود.عنوانی که اخرین نسخه آن در سال 2014 منتشر شد و توانست بهترین بازی سال را کسب کند.
در پایان  باید گفت,بدون شک امسال شاهد یک کنفرانس عالی از EA خواهیم بود زیرا EA به غیر از اینکه با دست پر آمده است;شاهد عنوان های جذاب تر و بازی های جدید استدیو های دیگر EA خواهیم بود.
کنفرانس شرکت:EA
ساعت و تاریخ برگزاری:ساعت 22:30 شنبه، 19 خرداد
بازی های تایید شده:Anthem,FIFA 19,NFL19,NBA Live 19,Battlefield V,EA Originals Games
احتمالات:,New IP PopCap Games,Titanfall 3,تیزر تریلر از بازی جهان باز اکشن AAA استدیو Motive Studios
انتظارات ما:New IP Coldwood Interactiveو Sims 5 یا بازی جدید استدیو Maxis,معرفی یک بازی در سبک استراتژیک
سوپرایز:Dragon Age 4
منتظر پوشش سایت از کنفرانس های E3 و بخصوص EA باشید.

نظرات

  1. User Avatar
    کاربر فعال
    • mrm
    • در تاریخ : 8 خرداد 1397 19:55
    1
    امسال واقعا بدجوری از کنفرانس EA انتظار دارم!تریلر گیم پلی جامع از بتلفیلد V و Anthem میتونه کمترین انتظارات گیمرا از EA باشه که امیدوارم به خوبی برآورده بشه.
    ولی بیشترین هیجان رو برای بازی جدید Motive و Criterion دارم که معرفیشون تو کنفرانس میتونه خیلی هیجان انگیز باشه.
    FIFA Street هم میتونه خیلی جذاب باشه و ممکنه یه جوری تو همون فیفا 19 جاش بده.                                                                                         NFS جدید هم احتمال داره معرفی بشه  که بهش اشاره نکردید.
    -قضیه استِیک 4 چیه؟؟ joy joy


    • 2
    1. User Avatar
      مدير کل
      • yonesxtr
      • در تاریخ : 8 خرداد 1397 21:47
      2
      EA تایید کرده که NFS سالیانه نیست واسه همین نزاشتیم...باید یه فکر اساسی واسه NFS بکنه واقعا حیفه این IP پرطرفدار داده Ghost Games با اون نسخه از بازی هاش *_*

      بری توئیتر EA یا اینستاگرامش
      با این هشتگ مواجه میشه #Stake4  امکان نداره این هشتگو نبینی :دی امریکاییا خیلی وقته منتظرشن امیدوارم امسال ازش رونمایی بشه.
      شخص خودمم بازیو انجام دادم باحاله  grin 
      • 2
      1. User Avatar
        کاربر فعال
        • mrm
        • در تاریخ : 8 خرداد 1397 22:56
        3
        بله میدونم ولی اون اسکیت 4 ه نه استیک sweat_smile  sweat_smile 
        • 2
        1. User Avatar
          مدير کل
          • yonesxtr
          • در تاریخ : 10 خرداد 1397 03:51
          4
          اها..اصلا حواسم نبود اشتباه نوشتم
          مرسی از اطلاع
          • 2
  2. User Avatar
    کاربر فعال
    • mohammad7
    • در تاریخ : 9 خرداد 1397 20:01
    5
    بیشتر از همه منتظر گیمپلی از battlefield V و بازی جدید استودیو coldwood interactive هستم، آنراول بازیِ زیبایی بود ولی میتونست خیلی خیلی بهتر باشه، امیدوارم تو بازی جدیدشون شاهد پیشرفت باشیم
    • 2

پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
ویدئوها
با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!
با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!

با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!

طی یک لایو استریم بلاخره از بازی Indiana Jones ایکس باکس که توسط توسعه دهنده
TGA 2023:با یک تریلر از تاریخ انتشار جدید Skull & Bones رونمایی شد!
TGA 2023:با یک تریلر از تاریخ انتشار جدید Skull & Bones رونمایی شد!

TGA 2023:با یک تریلر از تاریخ انتشار جدید Skull & Bones رونمایی شد!

بالاخره Skull & Bones یوبی‌سافت سنگاپور تاریخ انتشار جدیدی مشخص شد.
TGA 2023:با یک تریلر از بازی Monster Hunter Wilds رونمایی شد!
TGA 2023:با یک تریلر از بازی Monster Hunter Wilds رونمایی شد!

TGA 2023:با یک تریلر از بازی Monster Hunter Wilds رونمایی شد!

Capcom بازی بزرگ بعدی سری Monster Hunter را معرفی کرد.
TGA 2023:با یک تریلر از بازی جدید استدیو No Man’s Sky به نام Light No Fire رونمایی شد!
TGA 2023:با یک تریلر از بازی جدید استدیو No Man’s Sky به نام Light No Fire رونمایی شد!

TGA 2023:با یک تریلر از بازی جدید استدیو No Man’s Sky به نام Light No Fire رونمایی شد!

Hello Games سازنده No Man’s Sky بازی Light No Fire را معرفی کرده است، بازی ای
با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!
با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!

با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!

طی یک لایو استریم بلاخره از بازی Indiana Jones ایکس باکس که توسط توسعه دهنده MachineGames ساخته رونمایی شد!
» بیشتر بخوانید
داغ ترین بازی ها
بازی هایی که این ماه منتشر می شوند مورد انتظارترین بازی های سال
بالا