تبلیغ شما اینجا نیست!
سایت ایکس تی لند » بخش بازی های رایانه ای » نقد و بررسی بازی Outriders

نقد و بررسی بازی Outriders

تاریخ : 1400.01.28
نویسنده : yonesxtr
نظرات : 0
بازدیدها : 1275
  • 1
بازی Outriders یک عنوان سوم شخص شوتر لوتینگ co-op می باشد که توسط استدیو People Can Fly ساخته و توسعه پیدا کرده است و توسط شرکت Square Enix منتشر شده است.
بازی Outriders از عنوان هایی نظیر Destiny و The Division الهام هایی گرفته است با این تفاوت که در بسیاری از بخش ها گیم پلی بسیار بهتری را ارائه می دهد و بیشتر بر روی داستان کمپین تمرکز دارد تا محتویات پایان بازی که در این دو عنوان بیشتر دیده ایم!

داستان بازی از آنجایی شروع می شود که در زمین آخرلزمان شده است و نژاد انسان برای فرار از این بلای بزرگ که منجر به از بین بردنشان می شود,به یک سیاره دور افتاده می روند,سیاره ای که امید زندگی دوباره برای بشریت است!این سیاره Enoch نام دارد و بشریت بعد از سال ها تحقیق این سرزمین را به عنوان خانه جدیدش انتخاب کرده است!سرزمینی که طی تحقیق انسان ها بسیار مناسب برای زندگیست,اما هنگامی که شما بر روی این سیاره فرود می آید با طوفان های عجیب و غریبی روبه رو می شود که البته به شما قدرتی فراتر از انسانی می دهد که در ادامه کمک زیادی به شما می کند,اما بعد از طوفان های عجیب و غریب که این سیاره را از مکانی بسیار خوب برای زیستن به یک مکانی بسیار وحشتناک تبدیل می کند,انسان ها به گروه هایی تبدیل می شوند که هرکدام برای بقا می جنگند و در این بین بعد از گرفتاری بین این انسان ها توسط دانشمندی به خواب فرو می روید و بعد از 31 سال از خواب بیدار می شوید!هنگام بیدار شدن شما با قدرت هایی بسیار عجیب و غریب درون بدنتان روبه رو می شوید که این طوفان و سیاره به شما بخشیده است,قدرت هایی که تنها تعدادی کمی از بشریت آن را دارند!
قدرتی که شما را به "Altered" تبدیل می کند,هنگامی شما از خواب بیدار می شوید به دنبال جنگیدن و پیدا کردن دوستانتان هستید,دوستانی که 31 سال از شما پیرتر شده اند و با آنها دوباره برای جنگیدن و فهمیدن راز های عجیب و غریب سیاره بار دیگر متحد می شوید!اینبار شما رهبر پیدا کردن راز های عجیب سیاره و ارتباط با کشتی فضایی که منتظر پاسخ شماست,هستید!
                                      "اتمسفر بازی یکی از نقاط قوت این عنوان است که جو بازی را به خوبی به شما القا می کند"

داستان بازی یکی از بخش های قدرتمند این عنوان است که طی آن,شما را به رسیدن به سوالات و پاسخ های رمز آلود این سیاره بیشتر مشتاق می کند!طی داستان بازی با صحنات حماسی و هیجان انگیز رو به رو می شوید.البته داستان بازی بی عیب و نقص نیست چرا که دیالوگ های داستان بسیار ضعیف می باشند و کمی از جذابیت داستان را در ابتدای بازی می گیرند اما رفته رفته تا داستان بهتر می شود,دیالوگ های بازی نیز کمی بهتر می شود!صحنات سینماتیک داستان نیز بسیار جذاب و حماسی کار شده اند و داستان را برای شما بسیار زیباتر می کند!


این عنوان از ابتدا تا انتها به صورت تک نفره قابل بازی است و می توانید به صورت co-op نیز تا 3 نفر به تجربه این عنوان بپردازید,اما مراحل بازی به گونه ای طراحی شده اند که تمام کردن این عنوان به صورت تک نفره بسیار آزاردهنده است,چرا که در مسیر داستان هرباره با دشمنان بسیار زیاد رو به رو می شوید که کشتن آن ,شما را بعد از مدتی خسته می کند و حتی شاید باعث بیزار شدن شما از بازی شود!اما در صورتی که به صورت co-op به تجربه بازی بپردازید همین آزار دهنده بودن به یک چالش برای از بین بردن دشمنان و مینی باس فایت ها تبدیل می شود!
                                                  "قدرت هی Alteredـه به شما در گیم پلی کمک شایانی می کنند!"

به گیم پلی بازی برسم,جایی که نقطه قوت بازی است که متاسفانه طراحی مراحل آن را کمی به عقب راند است!آیا گیم پلی بازی عالی است؟خیر!آیا گیم پلی بازی بد است؟خیر!
بله درست است,گیم پلی یک چیزی بین بد و عالی قرار دارد,جایی که اسلحه های متنوع و فراوان و قدرت های ماورا طبیعی ای که از این سرزمین اسرار آمیز به شما رسیده است,آن را برای شما جذاب می کند!در طول گیم پلی بازی شما از سلاح ها بسیار متنوع می توانید استفاده کنید که هرکدام گان پلی مختص به خود را دارند و هرکدام حسی جدید و ویژگی جدید به شما می دهد,برخی از سلاح های بازی دارای قدرت های ماوراطبیعه نیز می باشند که به جذابیت بیشتر گیم پلی می افزاید!همچنین برای کاور گیری در این عنوان از بازی Gears Of War الهام گرفته شده است که به ماننده این سری عنوان می توانید کاور گیری کنید و دشمنان را از پای در بیاورید!
تنها مشکلی که می توان در گیم پلی بازی یافت کرداحساس نکردن تیر خوردن خودتان است,که بسیار اوقات آزار دهنده است,چراکه حسی به شما منتقل نمی کند که شما در حال تیر خوردن هستید!حسی که بسیار از بازی ها هنگامی که مورد تیر خوردن قرار میگیرید به شما می دهد!در بازی احساس نمی کنید که شما مورد هدف قرار گرفته اید و حتی برخی وقت ها به خود می گوید,از کجا تیر خوردم؟چگونه مردم؟ این باعث می شود که گیم پلی بازی کمی عجیب و غریب شود!
                                     "سلاح,لباس,کفش,دستکش و شلوار های بسیاری در بازی وجود دارد که به شما در قوی تر شدن کمک شایانی می کند!"

به ماننده تمامی عنوان های شوتر لوتینگ,لوت های بازی نیز بر اساس حالت های Common, Rare, EPIC و لجندری برای بخش های قابل اپگرید بازی که شامل سلاح,لباس,کفش,دستکش و شلوار می شود.اپگرید کردن به ماننده تمامی بازی هایی که المان های RPG دارند به گیم پلی بازی کمک شایانی می کند و باعث می شود که همیشه به دنبال پیشرفت و قوی کردن آنها باشید.
هر سلاحی به غیر از گیم پلی مختص به خود,توانایی های مختص به خود را نیز دارد,برخی سلاح ها قدرت های اتشین و گاهی قدرت های یخی دارند که می توانید آن ها را اپگرید کنید و بر اساس نحوه بازیتان اسلحه را به دلخواه تنظیم و شخصی سازی کنید!
                                      "اتمسفر هر منطقه بسیار عالی کار شده است و شما را با منطقه بیشتر سازگار تر می کند!"

به بخش لول دیزان بازی برسیم که بزرگترین ضعف بازی است و تمام بلند پروازی داستان و  جذابیت گیم پلی را از Outriders گرفته است,چرا که تمام مراحل بازی همان چیزی هستند که در ابتدای بازی آن را تجربه کرده اید,با این تفاوت که دشمنان قوی تر شده اند و اسکین و ظاهر آنها تغییر پیدا کرده!در هر مرحله ای که با آن رو به رو می شوید تعدادی دشمن در منطقه حضور دارند,ابتدا دشمنان ضعیف و سپس مینی باس فایت هایی در نقشه به آنها اضافه می شوند که سعی دارند شما را از هدف رسیدن به کشف رمز و راز های این سیاره باز دارند!
این به خودی خود مشکلی ندارد که هر باره با دشمنان فراوان روبه رو شوید,مشکل اینجاست که این دشمنان بعد از مدت حس خسته کننده ای به شما می دهند و به خود می گوید این همان دشمنان اول بازی هستند و تنها تعدادشان بیشتر شده و قوی تر شده اند!
اما در بین لول دیزان,بخش مراحل فرعی با وجود تکراری بودن ولی داستان و اطلاعات بسیار خوبی و جذابی می دهند که شما را مشتاق به ادامه آنها می کند!

                                     "کلاس های بسیاری در بازی وجود دارد که می توانید بر اساس سلیقه خودتان آنها را اپگرید کنید"

به بخش فنی بازی از گرافیک گرفته تا موسیقی و بهینه سازی برسیم.این عنوان در ابتدا شاید گرافیک و طراحی هنری اش به دل شما گیرا نشود اما تا به جلو می روید,این گرافیک بیشتر و بهتر زیباتر می شود و اتمسر بازی بر اساس جو و حکم داستان,به بهترین شکل ممکن بر روی بازی پیاده شده است!در بخش صدا گذاری,صدا گذاری بازی بسیار خوب گنجانده شده است البته جز  هنگامی که تیر به شما اثابت می کند!این عنوان توانسته است موسیقی اش شما را در مبارزات و داستان همراهی کند و بسیار زیبا در بازی گنجانده شده اند!
اما به بخش بهینه سازی بازی برسیم,در این بخش مشکلاتی وجود دارد,طی بازی با افت فریم و باگ های گاهی آزاردهنده رو به رو می شوید,اما به گونه ای نیست که نتوان از آن چشم پوشی کرد!
بزرگترین نقطعه ضعف بازی که co-op بودن بازی را بسیار با مشکل مواجه می کند,سرور های بازی می باشد که به شدت افتضاح می باشد و بدترین مشکل این عنوان تلقی می شود!شما در این بازی برای co-op به بازیکن متصل می شوید نه سرور!که همین به خودی خود بزرگترین ضعف این عنوان می باشد!




سخن پایانی:بازی Outriders با داشتن یک داستان بلند پروازه,صحنات سینماتیک و شخصیت های خوب همراه گیم پلی قابل قبول با تنوع سلاح های بسیار بالا توانسته است یک عنوان خوب تلقی شود و نقاط قوتی که دارد شما را به داستان بیشتر شوق می دهد اما با ضعف هایی در لول دیزان و طراحی دشمنان بسیار بد همراه دیالوگ های سطحی,نتوانست آنگونه که باید پرواز کند به پرواز در بیاید!
در صورتی که علاقمند به تجربه بازی به صورت تک نفره هستید,آین عنوان را به هیچ وجه به شما پیشنهاد نمی کنیم اما در صورتی که بخواهید با دوستانتان به تجربه بازی بپردازید,Outriders می تواند یک عنوان بسیار جذاب برای شما باشد در صورتی که سرور بازی به شما این اجازه را دهد!

Outriders game with an ambitious story ,good cinematic scenes and characters along with acceptable gameplay with a wide variety of weapons has been considered a good title and its strengths will make you more interested in the story but with weaknesses In level design and the design of very bad enemies with
superficial dialogues, he could not fly as he should!
If you are interested in experiencing a solo, we do not recommend this title to you at all, but if you want to experience the game with your friends, Outriders can be a very attractive title for you if the server allow you!

                             ******نقد یک بازی به معنای میزان لذت شما از بازی نمی باشد زیرا سلیقه ها و نگرش به بازی متفاوت است*******

                           این نقد و برسی بر اساس کد ارسال شده سازندگان برای سایت می باشد.با تشکر از Square Enix بابت ارسال کردن کد نقد.

پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
ویدئوها
با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!
با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!

با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!

طی یک لایو استریم بلاخره از بازی Indiana Jones ایکس باکس که توسط توسعه دهنده
TGA 2023:با یک تریلر از تاریخ انتشار جدید Skull & Bones رونمایی شد!
TGA 2023:با یک تریلر از تاریخ انتشار جدید Skull & Bones رونمایی شد!

TGA 2023:با یک تریلر از تاریخ انتشار جدید Skull & Bones رونمایی شد!

بالاخره Skull & Bones یوبی‌سافت سنگاپور تاریخ انتشار جدیدی مشخص شد.
TGA 2023:با یک تریلر از بازی Monster Hunter Wilds رونمایی شد!
TGA 2023:با یک تریلر از بازی Monster Hunter Wilds رونمایی شد!

TGA 2023:با یک تریلر از بازی Monster Hunter Wilds رونمایی شد!

Capcom بازی بزرگ بعدی سری Monster Hunter را معرفی کرد.
TGA 2023:با یک تریلر از بازی جدید استدیو No Man’s Sky به نام Light No Fire رونمایی شد!
TGA 2023:با یک تریلر از بازی جدید استدیو No Man’s Sky به نام Light No Fire رونمایی شد!

TGA 2023:با یک تریلر از بازی جدید استدیو No Man’s Sky به نام Light No Fire رونمایی شد!

Hello Games سازنده No Man’s Sky بازی Light No Fire را معرفی کرده است، بازی ای
با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!
با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!

با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!

طی یک لایو استریم بلاخره از بازی Indiana Jones ایکس باکس که توسط توسعه دهنده MachineGames ساخته رونمایی شد!
» بیشتر بخوانید
داغ ترین بازی ها
بازی هایی که این ماه منتشر می شوند مورد انتظارترین بازی های سال
بالا