تبلیغ شما اینجا نیست!
سایت ایکس تی لند » بخش بازی های رایانه ای » دوباره بخوانید:پیش نمایش کنفرانس Microsoft در E3 2017|بازی های تایید شده,احتمالات و انتظارات ما

دوباره بخوانید:پیش نمایش کنفرانس Microsoft در E3 2017|بازی های تایید شده,احتمالات و انتظارات ما

تاریخ : 1396.03.21
نویسنده : yonesxtr
نظرات : 0
بازدیدها : 1713
  • 0

نزدیک 60 درصد کنفرانس های EA,Sony,یوبی سافت و Bethesda را می توان حدس زد که چه چیزی به نمایش می گذارند اما در رابطه با کنفرانس E3 2017 شرکت Microsoft شرایط کمی متفاوت است.کنفرانس امسال مایکروسافت برای این شرکت بسیار حیاتی می باشد زیرا به غیر از معرفی Project Scorpio باید بازی هایی عالی و عامه پسندی را برای این کنسول معرفی کند.در این مقاله سعی می کنیم به احتمالات,بازی های تایید شده و انتظارات ما از کنفرانس E3 2017 شرکت Microsoft بپردازیم.
تریلر جدید از بازی های State of Decay 2,Crackdown 3 و Sea of Thieves همراه تاریخ انتشار آنها
بر هیچ کس پوشیده نیست که State of Decay 2,Crackdown 3 و Sea of Thieves به صورت صد درصد در این کنفرانس حضور خواهند داشت اما تنها تریلر و یا گیم پلی از این عنوان ها کافی نیست زیرا تاریخ انتشار هیچ کدام از بازی ها مشخص نشده است و مایکروسافت باید همراه تریلری جدید از این عنوان ها تاریخ انتشار آن ها را نیز مشخص کند.
معرفی بازی Forza Motorsport 7
بازی Forza Motorsport 7 نیز ماننده سه عنوان State of Decay 2,Crackdown 3 و Sea of Thieves حتما در این کنفرانس حضور خواهد داشت.شرکت مایکروسافت با معرفی Project Scorpio روی واقعیت مجازی هم تمرکز خواهد داشت و این احتمال وجود دارد که Forza Motorsport 7 از واقعیت مجازی پشتبیانی کند و شاهد یک دمو کوچک از واقعیت مجازی بازی باشیم.
قابلیت جدید برای سرویس Xbox live
هر سال ایکس باکس یک سرویس عالی برای بخش Xbox live یا کنسول Xbox معرفی می کند که می توان از Xbox Backwards Compatibility به عنوان بهترین قابلیت معرفی شده یاد کرد.اما به نظر می رسد که مایکروسافت زودتر از E3 این سرویس را معرفی کرده باشد زیرا چند روز پیش به صورت رسمی  Xbox Game Pass عرضه شد!
تریلری جدید از Middle-earth: Shadow of War
چند ماه پیش به صورت رسمی از بازی Middle-earth: Shadow of War رونمایی شد و طی آن اعلام شد که این عنوان از Project Scorpio پشتبیانی خواهد کرد و بازاریابی این عنوان برعهده مایکروسافت می باشد.در این کنفرانس نیز بدون شک شاهد تریلری از بازی Middle-earth: Shadow of War بر روی Project Scorpio خواهیم بود.

معرفی بازی های جدید بخش ID@Xbox همراه تاریخ انتشار Cuphead
همیشه بخش ID@Xbox در کنفرانس های اخیر مایکروسافت حضور داشته است.بسیار بدهی است که این بخش یک بخش فوق العاده برای حمایت از سازندگان مستقل است اما صحبت و وقت زیاد دادن به این بخش مورد پسند بسیاری از طرفداران Xbox نبوده است,امیدواریم که امسال شاهد اختصاص کم کنفرانس به این بخش باشیم.از سوی دیگر بازی ای که چشم همگان را به خود دوخته است بازی Cuphead می باشد که با هر نمایش طرفداران بیشتر منتظر رونمایی از تاریخ انتشار این عنوان هستند.در این کنفرانس هم مایکروسافت باید بلاخره تاریخ انتشار Cuphead را به اشتراک بگذارد.

معرفی Ryse 2
شایعاتی از رونمایی بازی Ryse 2 قبل از آغاز مراسم به گوش می رسد و در این کنفرانس انتظار داریم از این عنوان برای به رخ کشیدن قدرت گرافیکی کنسول Project Scorpio هم باشد از این عنوان رونمایی شود.
اما اینبار باید ماننده نسخه اول تنها شاهد یک گرافیک فوق العاده از بازی نباشیم بلکه شرکت کراتیک,گیم پلی نوآورانه و داستانی گیرا را برای بازی خلق کند و بر روی آن پیدا کند زیرا این عنوان پتانسیل این را دارد که به یک شاهکار تبدیل شود.

معرفی عنوان AAA معرفی نشده که مایکروسافت بازاریابی آن را به دست گرفته است.
اینسایدر صعنت بازی سازی Shinobi602 این موضوع را بیان کرد که مایکروسافت بازاریابی یک عنوان AAA معرفی نشده را برعهده گرفته است و در نظر دارد در E3 2017 از آن رونمایی کند.طبق شایعه ای شاهد رونمایی Assassin’s Creed 2017 که طبق شایعات Assassin’s Creed: Origins نام دارد,خواهیم بود.
معرفی بازی Lift London
مایکروسافت در سال 2012 استدیو ای در شهر London پایتخت انگلیس تاسیس کرد و اعلام کرد که این استدیو در حال کار بر روی یک IP جدید می باشد.اما از سال 2012 به بعد خبری از این استدیو نشد.انتظار داریم در این کنفرانس بلاخره شاهد IP این استدیو باشیم.

تیزر تریلر IP جدید استدیو The Coalition و Playground Games
استدیو Playground Games اعلام کرد که در نظر دارد یک IP جدید Open World خلق کند و از سوی دیگر استدیو The Coalition ساخت یک IP جدید را در برنامه دارد,انتظار داریم در این کنفرانس شرکت مایکرسافت یک تیزر تریلر هم که باشد از این عنوان ها به بیرون عرضه کند.
رونمایی از Project Scorpio و قیمت آن
مهمترین بخش کنفرانس مایکروسافت رونمایی از Project Scorpio خواهد بود که تمامی طرفداران ایکس باکس چشم به این مراسم دوخته و منتظر رونمایی از این کنسول قدرتمند هستند که با کد نام Project Scorpio قرار است در تعطیلات امسال منتشر شود.طی این کنفرانس مایکروسافت بلاخره از نام و شکل ظاهری آن همراه قیمت آن رونمایی خواهد.اگر مایکروسافت می خواهد که این کنسول بسیار موفق ظاهر شود و فروش بسیار عالی ای را تجربه کند باید قیمت آن را زیر 500 دلار اعلام کند,زیرا در صورتی که قیمت آن بالای 500 دلار باشد می تواند یک شکست برای مایکروسافت به ارمغان بیاورد اما اگر قیمت این کنسول زیر 500 دلار باشد بدون شک یک موفقیت بزرگ برای مایکروسافت خواهد بود.شخص خودم عقیده دارم در صورتی که قیمت این کنسول قدرتمند پایین تر از 500 دلار باشد علیرغم جذب کنسول بازان,بسیاری از PC Gamer ها نیز به این کنسول روی خواهند آورد.
آوردن بازی های استراتژیک,محبوب و انحصاری PC به کنسول Xbox
طی برنامه Xbox Play Anywhere تقریبا تمامی عنوان های Xbox one برای Windows 10 عرضه می شوند اما آیا مایکروسافت بازی های استراتژیک,محبوب و انحصاری PC را برای Xbox one معرفی می کند یا خیر؟مایکروسافت به صورت رسمی اعلام کرده است که Xbox one هم اکنون از کیبورد پشتبیانی می کند و این احتمال وجود دارد برخی از عنوان های محبوب و انحصاری PC را برای کنسول Xbox one عرضه کند.
نمایش بازی های مولتی پلتفرم
بدون شک ماننده دیگر کنفرانس ها این شرکت,شاهد نمایش برخی از عنوان های مولتی پلتفرم خواهیم بود,اما سوال اینجاست که این کدام عنوانی به جز عنوان هایی که ذکر کردیم خواهد بود,نسخه جدید Batman؟بازی جدید مارول شرکت Square Enix؟ یا شاید هم Tomb Raider جدید که طبق شایعات Shadow of the Tomb Raider نام خواهد داشت.
سوپرایز بزرگ مایکروسافت
این احتمالات و عنوان های تایید شده ای که بیان کردیم همه در نوع خود جذاب خواهند بود,اما چه چیزی جذاب تر و هیجان انگیز تر از این خواهد بود که شاهد یک تریلر هیجان انگیز از بازی Cyberpunk 2077 استدیو CD Projekt Red باشیم؟بدون شک در صورتی که شاهد تریلری از این عنوان باشیم بزرگترین سوپرایز مایکروسافت در E3 2017 خواهد بود.همچنین این احتمال وجود دارد که این عنوان یک عنوان انحصاری برای Xbox one شود!
بدون شک شاهد یک کنفرانس هیجان انگیز از سوی مایکروسافت در E3 2017 خواهیم بود زیرا به غیر از رونمایی از Project Scorpio شاهد بازی های انحصاری از سوی مایکروسافت برای این کنسول خواهیم بود و بلاخره خواهیم دید که مایکرسافت طی این سکوت خبری اش چه چیزی برای طرفداران مهیا کرده است.همه طرفداران مایکروسافت ماننده همه سال ها بدون شک چشم خود را به این کنفرانس بسته اند تا ببیند مایکروسافت چه چیزی برای آنها آماده کرده است و چه چیزی در انتظار آنهاست.
کنفرانس شرکت:Microsoft
ساعت و تاریخ برگزاری:ساعت 01:30 روز دوشنبه، 22 خرداد
بازی های تایید شده:State of Decay 2,Crackdown 3 و Sea of Thieves,Middle-earth: Shadow of War
احتمالات:تیزر تریلر IP جدید استدیو The Coalition و Playground Games,معرفی عنوان AAA معرفی نشده,نمایش بازی های مولتی پلتفرم,Forza Motorsport 7
انتظارات ما:آوردن بازی های استراتژیک,محبوب و انحصاری PC به کنسول Xbox,معرفی عنوان انحصاری AAA,معرفی بازی Lift London
سوپرایز:نمایش Cyberpunk 2077
منتظر پوشش سایت از کنفرانس های E3 باشید.
نظر شما در مورد کنفرانس مایکروسافت چیست؟

پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
ویدئوها
با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!
با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!

با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!

طی یک لایو استریم بلاخره از بازی Indiana Jones ایکس باکس که توسط توسعه دهنده
TGA 2023:با یک تریلر از تاریخ انتشار جدید Skull & Bones رونمایی شد!
TGA 2023:با یک تریلر از تاریخ انتشار جدید Skull & Bones رونمایی شد!

TGA 2023:با یک تریلر از تاریخ انتشار جدید Skull & Bones رونمایی شد!

بالاخره Skull & Bones یوبی‌سافت سنگاپور تاریخ انتشار جدیدی مشخص شد.
TGA 2023:با یک تریلر از بازی Monster Hunter Wilds رونمایی شد!
TGA 2023:با یک تریلر از بازی Monster Hunter Wilds رونمایی شد!

TGA 2023:با یک تریلر از بازی Monster Hunter Wilds رونمایی شد!

Capcom بازی بزرگ بعدی سری Monster Hunter را معرفی کرد.
TGA 2023:با یک تریلر از بازی جدید استدیو No Man’s Sky به نام Light No Fire رونمایی شد!
TGA 2023:با یک تریلر از بازی جدید استدیو No Man’s Sky به نام Light No Fire رونمایی شد!

TGA 2023:با یک تریلر از بازی جدید استدیو No Man’s Sky به نام Light No Fire رونمایی شد!

Hello Games سازنده No Man’s Sky بازی Light No Fire را معرفی کرده است، بازی ای
با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!
با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!

با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!

طی یک لایو استریم بلاخره از بازی Indiana Jones ایکس باکس که توسط توسعه دهنده MachineGames ساخته رونمایی شد!
» بیشتر بخوانید
داغ ترین بازی ها
بازی هایی که این ماه منتشر می شوند مورد انتظارترین بازی های سال
بالا