تبلیغ شما اینجا نیست!
سایت ایکس تی لند » بخش بازی های رایانه ای » به مناسبت اولین روز سال 2019|مورد انتظارترین عنوان های سال 2019

به مناسبت اولین روز سال 2019|مورد انتظارترین عنوان های سال 2019

تاریخ : 1397.10.11
نویسنده : yonesxtr
نظرات : 1
بازدیدها : 1305
  • 1
اولین روز سال 2019 است و قبلا از پرداختن به مسئله اصلی مقاله,ارزوی بهترین شادی و خوشی ها را برای شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت در سال 2019 دارم و امیدوارم در سال 2019 شاهد وضعیت بهتر اقتصادی کشور باشیم تا شما گیمران عزیز بتوانید ماننده همیشه بازی های مورد علاقه تهیه کنید!
بگذارید به سر اصل مقاله بپردازید و باهم نگاهی به مورد انتظارترین عنوان های سال 2019 داشته باشیم.سال 2019 را می توان سالی بهتر از 2018 برای گیمر ها دانست زیرا تا به اینجا و عنوان های تایید شده برای سال 2019 بسیار مورد انتظار می باشند.

Ace Combat 7: Skies Unknown
هفتمین سری از بازی Ace Combat قرار است شما را بیشتر غرق دنیای جنگ هواپیماهای پیشرفته و قدیمی کند.این عنوان ابتدا قرار بود انحصاری کنسول PS4 باشد اما بعد چند ماه بی خبری از این عنوان شرکت Bandai Namco  اعلام کرد که این بازی برای تمامی Xbox one و PC نیز عرضه خواهد شد.
نام:Ace Combat 7: Skies Unknown
سازنده:Bandai Namco Studios
ناشر: Bandai Namco Entertainment
سبک:Combat flight simulator
تاریخ انتشار میلادی:PlayStation 4, Xbox One January 18, 2019 و برای PC تاریخ February 1, 2019
تاریخ انتشار شمسی:28 دی PlayStation 4, Xbox One برای PC تاریخ 12 بهمن
پلتفرم ها: PS4,Xbox one,PC
Resident Evil 2 Remake
بازی Resident Evil 2 که در سال 1998 عرضه شد یک معنا جدید به سبک ترسناک در صعنت بازی سازی داد و همین امر باعث شد که شرکت Capcom به فکر ریمیک کردن این عنوان برای نسل حاضر برود تا جایی که هم اکنون نزدیک 600 نفر بر روی ریمیک کردن این عنوان کار می کنند!حتی شرکت Capcom اعلام کرده است که این بازی را باید یک عنوان جدید در سری بدانید زیرا به بهترین شکل ممکن این عنوان را ریمیک کرده اند.همین امر نیز باعث شده است که این عنوان به یکی از مورد انتظاترین عنوان های سال 2019 تبدیل شود.
نام:Resident Evil 2 Remake
سازنده:Capcom R&D Division 1
ناشر: Capcom
سبک:Survival horror
تاریخ انتشار میلادی:January 25, 2019
تاریخ انتشار شمسی:5 بهمن
پلتفرم ها: PS4,Xbox one,PC
Crackdown 3
از نظر کیفیت بخواهیم بازی Crackdown 3 را مورد سنجش قرار دهیم به نظر نمی رسد که این عنوان جایی در مورد انتظاترین عنوان های سال 2019 داشته باشد اما این عنوان برای اولین بار در صعنت بازی سازی از تخریب پذیری صد درصد با تکنولوژی ابری استفاده می کند.بسیاری از علاقمندان به صعنت بازی سازی و گیمرا ازجمله خودم,منتظر منتشر شدن این عنوان هستم تا ببینم چگونه این عنوان از تخریب پذیری 100 درصدی با تکنولوژی ابری استفاده می کند؟
نام:Crackdown 3
سازنده:Sumo Digital
ناشر: Microsoft Studios
سبک:Action-adventure
تاریخ انتشار میلادی:February 15, 2019
تاریخ انتشار شمسی:26 بهمن
پلتفرم ها: Xbox one,PC 
Far Cry New Dawn
همیشه سری فارکرای یکی از محبوبترین شوتر های صعنت بازی سازی بوده اند.در TGA 2018 نیز شاهد رونمایی از نسخه جدید Far Cry به نام  New Dawn بودیم که طی آن بازیکنان در دنیای اخرلزمانی باید برای بقا و از بین بردن دشمنان تلاش کنند.
نام:Far Cry New Dawn
سازنده:Ubisoft Montreal
ناشر: Ubisoft
سبک:First-person shooter
تاریخ انتشار میلادی:February 15, 2019
تاریخ انتشار شمسی:26 بهمن
پلتفرم ها: Xbox one,PC,PS4
Metro Exodus
مگر می شود در سالی نسخه جدیدی از بازی Metro منتشر شود و برای آن صبر نداشته باشید؟عنوان Metro Exodus که قرار بود در سال 2018 منتشر شد,تاریخ انتشار این عنوان با تاخیری چند ماه به سال 2019 تغییر پیدا کرد.بدون شک بازی Metro Exodus یکی از موردانتظارترین عنوان های سال 2019 می باشد که طی چند ماه آینده عرضه خواهد شد و بازیکنان را دوباره غرق اتمسفر بی نظیر خود خواهد کرد.
نام:Metro Exodus
سازنده:4A Games
ناشر: Deep Silver
سبک:First-person shooter
تاریخ انتشار میلادی:February 15, 2019
تاریخ انتشار شمسی:26 بهمن
پلتفرم ها: Xbox one,PC,PS4
Anthem
تیم اصلی BioWare که از سال 2012 به بعد هیچ بازی ای به بیرون عرضه نکرده است,بلاخره بعد از 7 سال قرار است بازی جدید خود را با نام Anthem منتشر کند!عنوانی متفاوت تر از عنوان های این استدیو,سبکی جدید که قرار است شما را در نقش انسان هایی قرار دهد که برای بقای خود با دشمنان و موجودات سرزمین در حال جنگ هستند.بازیکنان در بازی با "مجموعه ای متنوع از مخالفان" ماننده هیولا های شدید,موجودات و انسان هایی در exosuitهایشان روبه رو خواهند شد.دنیای بازی بسیار وحشی می باشد و انسان ها د ر شدترین زنجیره غذایی قرار دارند.بازیکنان قهرمان هایی هستند که باید در برابر exosuit شجاعت نشان دهند و پا خود را به فراتر ار دیوار امنیتی قرار دهند تا بتوانند دنیا را کشف کنند.
گیم پلی بازی شامل گان پلی فوق العاده با "آرایه شگفت انگیز از تفنگ های مختلف" خواهد بود البته چرخ دنده هایی هم در بازی وجود دارند که شما باید برای Javelin خود قرار دهید.
بازی شامل یک داستان فوق العاده BioWare می شود که بازیکنان می توانند به صورت آزادانه داستان خود را انتخاب کنند.همچنین این عنوان توسط موتور قدرتمند Frostbite ساخته و توسعه پیدا می کند.
نام:Anthem
سازنده:BioWare Edmonton
ناشر: Electronic Arts
سبک:Action role-playing
تاریخ انتشار میلادی:February 22, 2019
تاریخ انتشار شمسی:3 اسفند
پلتفرم ها: Xbox one,PC,PS4
Devil May Cry 5
بعد از مدت ها انتظار بلاخره امسال شاهد نسخه 5 سری محبوب هک ان سلش Devil May Cry هستیم.این عنوان دوباره قرار است شما را غرق دنیای پر از رمز و راز و اکشن خود کند.این عنوان نسبت به سری قبلی خود تغییراتی داشته است که باید دید چگونه عمل خواهد کرد.
نام:Devil May Cry 5
سازنده:Capcom
ناشر: Capcom
سبک:Action-adventure, hack and slash
تاریخ انتشار میلادی:8 March 2019
تاریخ انتشار شمسی:17 اسفند
پلتفرم ها: Xbox one,PC,PS4
Tom Clancy's The Division 2
نسخه اول بازی The Division با استقبال فراوان  گیمرا در سراسر جهان روبه رو شد و نسخه دوم این عنوان قرار است به زودی منتشر شود.طی اطلاعاتی که یوبی سافت از بازی منتشر شده است به احتمال فراوان شاهد نسخه بسیار بهتر از نسخه اول بازی خواهیم بود.باید منتظر بود و دید که این عنوان چگونه عمل می کند و آیا می تواند بهتر از نسخه اول خود عمل کند یا خیر.
نام:Tom Clancy's The Division 2
سازنده:Massive Entertainment
ناشر: Ubisoft
سبک:Action role-playing, survival, third person shooter
تاریخ انتشار میلادی:15 March 2019
تاریخ انتشار شمسی:24 اسفند
پلتفرم ها: Xbox one,PC,PS4
Sekiro: Shadows Die Twice
استدیو FromSoftware از بازی جدید خود به نام Sekiro: Shadows Die Twice رونمایی کرد.این عنوان بدون شک یکی از مورد  انتظاترین عنوان های سال 2019 می باشد که توسط کارگردان خلاق سری دارک سولز و بلادبورن یعنی Hidetaka Miyazaki کارگردانی می شود و همین امر انتظار طرفداران را برای این عنوان چند برابر می کند.
نام:Sekiro: Shadows Die Twice
سازنده:FromSoftware
ناشر: Activision
سبک:Action-adventure
تاریخ انتشار میلادی:22 March 2019
تاریخ انتشار شمسی:2 فروردین 98
پلتفرم ها: Xbox one,PC,PS4
Mortal Kombat 11
در TGA 2018 طی یک سوپرایز شاهد رونمایی از 11 نسخه از سری Mortal Kombat بودیم که بدون شک برای طرفداران سبک مبارزه ای انتظار برای این عنوان بسیار سخت می باشد!این عنوان قرار است در بهار 2019 عرضه شود و بازیکنان را با شخصیت های محبوبشان به مبارزه دعوت کند.
نام:Mortal Kombat 11
سازنده:NetherRealm Studios
ناشر: Warner Bros. Interactive Entertainment
سبک:Fighting
تاریخ انتشار میلادی:April 23, 2019
تاریخ انتشار شمسی:3 اردیبهشت 98
پلتفرم ها: Xbox one,PC,PS4
Days Gone
بلاخره بعد از مدت ها انتظار عنوان Days Gone که یک عنوان انحصاری کنسول PS4 می باشد و توسط استدیو SIE Bend Studio در دست توسعه قرار دارد,قرار است در بهار 2019 عرضه شود.این عنوان قرار است شما را غرق داستان خود در دنیای پر از زمانی خود کند.
نام:Days Gone
سازنده:SIE Bend Studio
ناشر: Sony Interactive Entertainment
سبک:Action-adventure, survival horror
تاریخ انتشار میلادی:April 26, 2019
تاریخ انتشار شمسی:6 اردیبهشت 98
پلتفرم ها: PS4
Rage 2
بازی Rage 2 شاید برای بسیاری از بازیکنان موردانتظاترین عنوان سال 2019 باشد.این عنوان قرار است شما را غرق دنیای اخرلزمان خود کند.داستان بازی از آنجایی شروع می شود که یک شهاب آسمانی نزدیک به 80 درصد از جمعیت کره‌زمین را نابود کرده و تعداد بشریت رو به کاهش است. گروه‌های بی‌رحم و خونخوار در جاده‌های هستند و مقامات استبدادی به زور بر دیگران حکومت می‌کنند. Walker معنی آخرین Ranger,زمین‌های نابودشده و تهدیدی بر قدرت آن‌ها، خانه‌تان را از شما دزدیده‌اند و شما را در حال مرگ رها کرده‌اند. اکنون باید برای عدالت و آزادی با آنها مبارزه کنید.با مبارزات اتوموبیلی حیرت‌آور، ضرب‌وشتم و مبارزات اول‌شخص بیش از حد قدرتمند و یک دنیای جهان‌باز مملو از دیوانگی، شما باید راهتان را در این دنیای آخرآلزمانی بی‌رحم از میان گروه‌های خشن و سادیستیک برای پیدا کردن وسایل و تکنولوژی‌های مورد نیاز برای غلبه همیشگی بر این حکومت استبدادی پیدا کنید.
نام:Rage 2
سازنده:Avalanche Studios
ناشر: Bethesda Softworks
سبک:First-person shooter
تاریخ انتشار میلادی:May 14, 2019
تاریخ انتشار شمسی:24 اردیبهشت 98
پلتفرم ها: Xbox one,PC,PS4
Crash Team Racing Nitro-Fueled
بلاخره طرفداران سری کراش ماشین دوباره با گرافیکی بهتر این عنوان را در نسل حاضر با تشکر از اکتیویژن,بازی می کنند.شرکت اکتیویژن اعلام کرد که امسال شاهد ریمستر Crash Team Racing Nitro-Fueled خواهیم بود.
نام:Crash Team Racing Nitro-Fueled
سازنده:Beenox
ناشر: Activision
سبک:Kart racing
تاریخ انتشار میلادی:June 21, 2019
تاریخ انتشار شمسی:31 خرداد 98
پلتفرم ها: Xbox one,PS4
Gears 5
با وجود اینکه هنوز تاریخ انتشار رسمی از این عنوان منتشر نشده است,اما شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که در سال 2019 شاهد عرضه بازی Gears 5 خواهیم بود.عنوانی که به گفته سازندگان بازی قرار است شما را به اصل و چیزی که Gear of War هست ببرد.
نام:Gears 5
سازنده:The Coalition
ناشر: Microsoft Studios
سبک:Third-person shooter
تاریخ انتشار میلادی: 2019
تاریخ انتشار شمسی: 98
پلتفرم ها: Xbox one,PC
Star Wars Jedi: Fallen Order
بلاخره در سال 2019 شاهد یک عنوان از سری Star Wars خواهیم بود که تمرکز بیشتری بر روی داستان دارد تا بخش انلاین!این عنوان توسط استدیو Respawn با کارگردانی کارگردان God of War III یعنی Stig Asmussen کارگردانی می شود و بدون شک احتمالا شاهد یک شاهکار دیگر از سوی استدیو Respawn خواهیم بود.
نام:Star Wars Jedi: Fallen Order
سازنده:Respawn
ناشر: EA
سبک:Third-person shooter
تاریخ انتشار میلادی: 2019
تاریخ انتشار شمسی: 98
پلتفرم ها: Xbox one,PC,PS4
همانطور که در لیست بالا مشاهده کردید,امسال تا به اینجا شاهد عنوان های بسیار مورد انتظار هستیم که سال 2019 را به بهشت گیمرا تبدیل می کند!سالی که به غیر از این عنوان ها شاهد عنوان های بیشتری نیز خواهیم زیرا ناشران و استدیو های بسیاری از بازی جدید خود رونمایی نکرده اند.
نظر شما در مورد بازی های سال 2019 چیست؟منتظر کدام عنوان هستید؟
پی نوشت:در مقاله تنها بازی هایی که برای سال 2019 تایید شده اند قرار داده ایم!

نظرات

  1. User Avatar
    کاربر فعال
    • mrm
    • در تاریخ : 11 دی 1397 19:25
    1
    ممنون از مقاله کامل و جامع!
    امیدوارم بازیهایی که ذکر شد همگی موفق باشن و علاوه بر اون،بازیایی مثل کنترل،دووم و ولفنشتاین جدید و Ori که تاریخ انتشار درست حسابی ندارن هم تو همین سال 2019 منتشر شن
    • 4

پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
ویدئوها
با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!
با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!

با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!

طی یک لایو استریم بلاخره از بازی Indiana Jones ایکس باکس که توسط توسعه دهنده
TGA 2023:با یک تریلر از تاریخ انتشار جدید Skull & Bones رونمایی شد!
TGA 2023:با یک تریلر از تاریخ انتشار جدید Skull & Bones رونمایی شد!

TGA 2023:با یک تریلر از تاریخ انتشار جدید Skull & Bones رونمایی شد!

بالاخره Skull & Bones یوبی‌سافت سنگاپور تاریخ انتشار جدیدی مشخص شد.
TGA 2023:با یک تریلر از بازی Monster Hunter Wilds رونمایی شد!
TGA 2023:با یک تریلر از بازی Monster Hunter Wilds رونمایی شد!

TGA 2023:با یک تریلر از بازی Monster Hunter Wilds رونمایی شد!

Capcom بازی بزرگ بعدی سری Monster Hunter را معرفی کرد.
TGA 2023:با یک تریلر از بازی جدید استدیو No Man’s Sky به نام Light No Fire رونمایی شد!
TGA 2023:با یک تریلر از بازی جدید استدیو No Man’s Sky به نام Light No Fire رونمایی شد!

TGA 2023:با یک تریلر از بازی جدید استدیو No Man’s Sky به نام Light No Fire رونمایی شد!

Hello Games سازنده No Man’s Sky بازی Light No Fire را معرفی کرده است، بازی ای
با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!
با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!

با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!

طی یک لایو استریم بلاخره از بازی Indiana Jones ایکس باکس که توسط توسعه دهنده MachineGames ساخته رونمایی شد!
» بیشتر بخوانید
داغ ترین بازی ها
بازی هایی که این ماه منتشر می شوند مورد انتظارترین بازی های سال
بالا