تبلیغ شما اینجا نیست!
سایت ایکس تی لند » بخش بازی های رایانه ای » دوباره بخوانید:پیش نمایش کنفرانس UbiSoft در E3 2019|بازی های تایید شده,احتمالات و انتظارات ما

دوباره بخوانید:پیش نمایش کنفرانس UbiSoft در E3 2019|بازی های تایید شده,احتمالات و انتظارات ما

تاریخ : 1398.03.21
نویسنده : yonesxtr
نظرات : 1
بازدیدها : 803
  • 1
همیشه کنفرانس های شرکت یوبی سافت جذابیت و ویژگی خاص خود را دارند زیرا تریلر های این شرکت به شکل فوق العاده زیبا وخاص می باشند.به غیر از تریلر های این شرکت,همیشه شاهد معرفی انوع و اقسام بازی ها در سبک های مختلف هستیم که این جذابیت کنفرانس را چند برابر می کند.امسال ماننده هر ساله این شرکت در E3 کنفرانس خبری برگزار خواهد کرد و طی امار و شایعات و بازی های تایید شده بدون شک شاهد یک نمایش و کنفرانس عالی از این سوی این شرکت خواهیم بود.
تریلر و گیم پلی جدید از بازی Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint
اخیرا از بازی Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint رونمایی شد و شاهد تریلر و گیم پلی ای از این عنوان بودیم.حضور بازی Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint در کنفرانس یوبی سافت تایید شده است و انتظار می رود در این کنفرانس نیز شاهد تریلر و گیم پلی از بازی باشیم.
تریلر,گیم پلی و تاریخ انتشار Watch Dogs Legion
شرکت یوبی سافت با یک تیزر تریلر کوتاه تایید کرد که در E3 2019 شاهد رونمایی از نسخه جدید بازی Watch Dogs به نام Watch Dogs Legion خواهیم بود.در این کنفرانس انتظار  می رود که شاهد تریلر همراه گیم پلی بازی Watch Dogs Legion باشیم,همچنین طی شایعات این عنوان امسال عرضه خواهد شد و باید دید که یوبی سافت چه تاریخی را برای انتشار بازی در نظر گرفته است.
رونمایی از محتویات جدید The Division 2,For Honor,Rainbow Six Siege و The Crew 2
پشتبیانی یوبی سافت از بازی هایش تحسین برانگیز است,به طوری که از سال 2015 تا به هم اکنون از بازی Rainbow Six Siege پشتبیانی می کند و محتویات رایگان برای بازی را عرضه می کند.در کنفرانس یوبی سافت در E3 نیز انتظار می رود که شاهد رونمایی از محتویات جدید و رایگان بازی های The Division 2,For Honor,Rainbow Six Siege و The Crew 2 باشیم.
رونمایی از پروژه Orpheus
اخیرا شایعاتی منتشر شده است از این قبیل که شرکت یوبی سافت در حال ساخت یک عنوان RPG مرتبط با اساطیر یونان باستان با اسم رمز Orpheus است.طی شایعات 

Orpheus یک نقش آفرینی در مقیاس کوچک است و نه یک اکشن ماجراجویی. گرافیک هنری این بازی با عنوان The Breath of the Wild قابل مقایسه است اما از نظر گیم پلی تفاوت دارد.در این کنفرانس نیز انتظار می رود شاهد رونمایی از این عنوان باشیم.
رونمایی از بازی Rainbow Six Quarantine

در صورتی که شایعات درست باشد در کنفرانس E3 2019 شرکت یوبی سافت شاهد رونمایی از نسخه فرعی Rainbow Six به نام Rainbow Six Quarantine خواهیم بود .Rainbow Six Quarantine یک عنوان co-op علمی تخیلی می باشد,طی شایعات ایده ساخت Rainbow Six Quarantine تاثیر گرفته از پروژه‌ای به نام Pioneer است که اولین بار در یکی از ماموریت‌های Watch Dogs 2، که طی آن بازیکن باید به دفتر Ubisoft نفوذ می‌کرد، به آن اشاره شده بود.کارگردان عنوان Far Cry 4 یعنی الکس هاچینسون رهبر تیم توسعه عنوان Pioneer بود. Pioneer یک بازی اکتشافی بود که در فضا جریان داشت، در ایده اولیه این بازی جایی برای خشونت وجود نداشت اما در نهایت پروسه ساخت بازی متوقف و بعنوان یک شوتر همکاری‌محور از سر گرفته شد.انتظار می رود در این کنفرانس در صورتی که این شایعات درست باشد,شاهد رونمایی از این عنوان باشیم.
رونمایی از Just Dance 2020
طبق سنت همیشگی در این کنفرانس نیز احتمالا با رقص های مسخره یا شایدم جذاب شاهد رونمایی از عنوان 2019 بازی Just Dance خواهیم بود.هرساله شرکت یوبی سافت در کنفرانسش از Just Dance رونمایی خواهد کرد و درصورتی که شاهد رونمایی از این عنوان نباشیم باید تعجب کنیم!
رونمایی از عنوان ورزشی Roller Champions
از حدود یک ماه پیش شاهد شایعات بازی جدید ورزشی شرکت یوبی سافت به نام Roller Champions بودیم که طی شایعات این بازی یک عنوان تمام انلاین می باشد و سبک و استایل کارتون مانند می باشد.یوبی سافت تایید کرده است که یک عنوان ورزشی در E3 رونمایی خواهد کرد.

رونمایی از نسخه جدید Assassin’s Creed
با وجود اینکه امسال یوبی سافت تایید کرده است که شاهد نسخه جدید از Assassin’s Creed نخواهیم بود,اما شاید طی این کنفرانس حتی به صورت یک تیزر تریلر کوتاه هم باشد,شرکت یوبی  سافت از نسخه سال 2020 بازی رونمایی کند.شایعاتی نیز در این رابطه منتشر شده است از این قبیل که نام عنوان بعدی اساسین کرید Assassin’s Creed Ragnarok می باشد و در عصر واکینگ ها در جریان خواهد بود.شخصیت اصلی بازی دوست و متحد Ragnar Lodbrok یک واکینگ افسانه ای می باشد,که در تشکیل ارتش  Great Heathen که در سال 865 به انگلستان حمله کرد,شرکت داشته بود.
تیزر تریلر نسخه جدید Brothers In Arms
استدیو سازنده سری Brothers In Arms یعنی Gearbox از پارسال نشانه هایی از کار بر روی نسخه جدید Brothers In Arms داده است,با وجود اینکه احتمال آن بسیار کم است اما انتظار می رود در این کنفرانس شاهد رونمایی از بازی باشیم.

تیزر تریلر بازی Avatar استدیو Massive Entertainment
چند سالی از معرفی بازی Avatar استدیو Massive Entertainment می گذرد اما تا به هم اکنون شاهد رونمایی کامل از این عنوان نبوده ایم.با توجه به اینکه زمان زیادی از معرفی این عنوان می گذرد,به احتمال فراوان در این کنفرانس شاهد تریلری جدید از بازی خواهیم بود.
سوپرایز بزرگ کنفرانس
مخفی کاری دوست داشتنی یوبی سافت که از سال 2013 یعنی Splinter Cell Blacklist دیگر خبری از نسخه جدید این عنوان نشده است.باید از خود پرسید که آیا زمان معرفی نسخه جدید این عنوان نرسیده است؟امیدواریم در این کنفرانس شاهد معرفی نسخه جدید بازی باشیم که چند سالی است غیبت آن بین طرفداران بازی های مخفی کاری احساس می شود.شایعاتی هم از پارسال منتشر شده است از این قبیل که نسخه جدید این سری در دست ساخت می باشد و امید می رود شرکت یوبی سافت در کنفرانس امسالش به صورت سوپرایز از این عنوان رونمایی کند و دل طرفداران را شاد کند.
-یه لحظه,سوپرایز بزرگ میتونه نسخه جدید Prince of Persia باشه!!
-در مورد سوپرایز صحبت می کنیم نه یه رویای دست نیافتنی که از Half life 3 هم دست نیافتنی تر شده است!

در پایان می توان گفت که شرکت یوبی سافت ماننده سال های گذشته عنوان هایی جذاب و IP های جدید همراه خود به مراسم آورده است که طی مراسمی جذاب را البته با هنر نمایی عالی یوبی سافت در ساخت تریلر,شاهد خواهیم بود.
کنفرانس شرکت:Ubisoft
ساعت و تاریخ برگزاری:ساعت 00.30 بامداد,روز سه شنبه,11 June مصادف با 22 خرداد
بازی های تایید شده:Ghost Recon Breakpoint,Watch Dogs Legion,رونمایی از عنوان ورزشی Roller Champions
احتمالات:رونمایی از محتویات جدید The Division 2,For Honor,Rainbow Six Siege و The Crew 2,رونمایی از بازی Rainbow Six Quarantine,رونمایی از پروژه Orpheus
انتظارات ما:معرفی نسخه جدید Splinter Cell,نسخه جدید Brothers In Armsبازی Avatar استدیو Massive Entertainment,
سوپرایز:معرفی نسخه جدید Splinter Cell
نظر شما در مورد بازی های یوبی سافت در E3 2019 چیست؟انتظار دیدن چه عنوانی را از این کنفرانس دارید و برای کدام بازی بی صبرانه منتظرید؟
منتظر پوشش جذاب سایت از این کنفرانس باشید.

نظرات

  1. User Avatar
    کاربر فعال
    • behnambe
    • در تاریخ : 18 خرداد 1398 06:49
    1
    به قول خیلی از دوستان بیشتر از بازی ها منتظر دیدن تریلر های یوبی سافتم joy  joy 
    به دور از شوخی چند سالیه که برگشته روی دور امیدوارم بازی هایی  که گفتید بخصوص Splinter Cell  رو نشون بده

    • 3

پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
ویدئوها
با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!
با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!

با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!

طی یک لایو استریم بلاخره از بازی Indiana Jones ایکس باکس که توسط توسعه دهنده
TGA 2023:با یک تریلر از تاریخ انتشار جدید Skull & Bones رونمایی شد!
TGA 2023:با یک تریلر از تاریخ انتشار جدید Skull & Bones رونمایی شد!

TGA 2023:با یک تریلر از تاریخ انتشار جدید Skull & Bones رونمایی شد!

بالاخره Skull & Bones یوبی‌سافت سنگاپور تاریخ انتشار جدیدی مشخص شد.
TGA 2023:با یک تریلر از بازی Monster Hunter Wilds رونمایی شد!
TGA 2023:با یک تریلر از بازی Monster Hunter Wilds رونمایی شد!

TGA 2023:با یک تریلر از بازی Monster Hunter Wilds رونمایی شد!

Capcom بازی بزرگ بعدی سری Monster Hunter را معرفی کرد.
TGA 2023:با یک تریلر از بازی جدید استدیو No Man’s Sky به نام Light No Fire رونمایی شد!
TGA 2023:با یک تریلر از بازی جدید استدیو No Man’s Sky به نام Light No Fire رونمایی شد!

TGA 2023:با یک تریلر از بازی جدید استدیو No Man’s Sky به نام Light No Fire رونمایی شد!

Hello Games سازنده No Man’s Sky بازی Light No Fire را معرفی کرده است، بازی ای
با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!
با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!

با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!

طی یک لایو استریم بلاخره از بازی Indiana Jones ایکس باکس که توسط توسعه دهنده MachineGames ساخته رونمایی شد!
» بیشتر بخوانید
داغ ترین بازی ها
بازی هایی که این ماه منتشر می شوند مورد انتظارترین بازی های سال
بالا