تبلیغ شما اینجا نیست!
سایت ایکس تی لند » بخش بازی های رایانه ای » نقد و برسی Wo Long: Fallen Dynasty| سه پادشاهی Souls مانند!

نقد و برسی Wo Long: Fallen Dynasty| سه پادشاهی Souls مانند!

تاریخ : 1401.12.13
نویسنده : yonesxtr
نظرات : 0
بازدیدها : 317
  • 2
Wo Long: Fallen Dynasty یک عنوان در سبک اکشن و نقش آفرینی است که توسط Team Ninja توسعه یافته و توسط Koei Tecmo منتشر شده است.
داستان بازی از جایی شروع می شود که نیروهای شیطانی و اهریمنی همراه همدست های آنها به سه پادشاهی حمله کرده اند و وظیفه شما به عنوان یک جنگجوی قهرمان این است که این سرزمین و پادشاهی را از شیطان ها و نیرو های دشمن که خود را به شیطان فروخته اند و با آنها همکاری می کنند پاک سازی کنید.دشمنان شما به دنبال گرفتن نیرو جاودانه هستند که توانسته اند آن را بدست بیاورند و می خواهند با این نیرو همیشه بر سرزمین ها حکومت رانی کنند!
در مسیر داستان با سوپرایز هایی مواجه خواهید شد که به خودی خود داستان را گیراتر می کند,اما نکته منفی در داستان صحبت نکردن شخصیت شماست که همین امر باعث می شود جذابیت داستان تا حدی کاهش یابد.

                                              "روستای بازی جایی که شما به کاوش می پدازید و می توانید سلاح های خود را اپگرید کنید"

اما به ماننده بسیاری از عنوان های ماننده سولز,بخش اصلی بازی باس فایت ها آن است که در همان ابتدای بازی با یکی از سخترین باس فایت های اولیه تاریخ صعنت بازی سازی با نام Zhang Liang رو به رو می شوید,جایی که شما باید یک باس فایت را با نداشتن امکانات کافی در همان ابتدا شکست دهید که بسیار شما را به چالش می کشد,چرا که در همان ابتدا بازی با مکانیک های بازی اشنایی کامل ندارید و این شکست دادن باس فایت را بسیار برای شما زحمت می سازد.اما اگر باس فایت اولیه را شکست دادید باس فایت های دیگر به مرور برای شما آسان تر می شوند در ادامه رو به رو شدن با باس فایت ها,همه آنها به ماننده اولین باس فایت بازی سخت و چالش برانگیز نمی باشند و طراحی متفاوتی دارند برخی از آنها بسیار خوب و عالی هستند و برخی از آنها بسیار ساده و شاید هم مسخره!با این حال در کل باس فایت های بازی قابل قبول می باشند و شکست دادن آنها بسیار جذاب است.

گیم پلی بازی بیشتر به هک ان سلش نزدیک است جایی که استدیو تیم نینجا در آن تخصص دارد و توانسته اند بسیار عالی ظاهر شوند,کانتراتک بازی با جاخالی دادن(داج زدن) حمله دشمن است و بعد از جا خالی دادن می توانید یک ضربه قدرتمند را به دشمن وارد کنید و این یکی از مهمترین و لذت بخشترین بخش های گیم پلی می باشد.گیم پلی این عنوان ترکیبی از بازی های تیم نینجا با Sekiro: Shadows Die Twice است.به غیر از گیم پلی,بازی دارای دو بخش ضربه های قدرتی و ضربه های Spirit است که اگر از ضربه های قدرتی استفاده کنید, استیمینای شما پر می شود و اگر استیمینای شما پر شود و ضربه ای دریافت کنید,با حالت گیچ شدن رو به رو می شوید,اما ضربه دیگر بازی ,ضربه Spirit نام دارد که ضربه های غیرقدرتی و سریع است که البته کمک شایانی به شما در شکست دادن دشمن ها می کند چراکه بعد از ضربه های Spirit در صورتی که به حدی برسد می توانید از آن برای یک ضربه قدرتی مهلک و کشنده استفاده کنید!
در ادامه مکانیک های گیم پلی به بخش Morale (سطح روحیه) می رسیم که یکی از ارکان های اصلی گیم پلی است و شما با کشتن دشمنان Morale خود را بالا می برید و در صورتی که ضربه بخورید و کشته شوید Morale شما نیز کاهش می یابد. کاهش یافتن Morale بعد از کشتن سحطی دارد که این سطح با پاکسازی مناطق بازی همراه است,هر پاکسازی منطقه شما پرچم خود(Battle Flags) را در ان منطقه قرار می دهید و این باعث افزایش Morale می شودهرچه Morale شما بیشتر شود ,ضربه های شما نیز کشنده تر می شوند و هرچه Morale کاهش یابد ,قدرت ضربه های شما نیز کمتر می شود.
                                         "گرافیک بازی فوق العاده است نیست اما دارای گرافیک هنری با افکت های زیبایی است که مراحل را زنده می کند"

سیستم لوت بازی که به گیم پلی نیز تنوع و جذابیت می دهد,تا حدی خوب طراحی شده است و بعد از کشتن هر دشمنت یا لوت کردن لوت باکس های داخل بازی,سلاح های اصلی, فرعی یا ایتم های دیگر را دریافت می کنید.بازی دارای 13 سلاح متنوع است که هر کدام از آنها قابلیت متخص به خود را دارد در دسته بندی های مختلفی جای میگیرد.بسته به سلیقه و علاقه اتان می توانید از سلاح های مختلف بازی استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

در ادامه پرداختن به بخش گیم پلی به بخش جادو ها و لول آپ بازی می رسیم,جایی که شما با کشتن دشمنان امتیاز جمع می کنید و در Battle Flags اتان اقدام به لول آپ می کنید لول آپ بازی که یکی از مکانیک های RPG بازی نیز می باشد,دارای 5 بخش است و هر شاخه از این 5 بخش به درختی از جادوهایی ختم می شود که می توانید با گرفتن آنها ,در گیم پلی استفاده کنید.بخش جادو های بازی نیز با بخش Morale همخوانی دارد.به عنوان مثال اگر یک جادو را تنظیم کرده باشید,این جادو نیاز به سحطی از Morale دارد و اگر Morale شما پایینتر از این سطح باشد نمی توانید از آن استفاده کنید تا سطح Morale خود را به آن برسانید.

اما چیزی که در بخش بازی گیم پلی یک چیز بی مصرف می باشد,بخش خرید و فروش بازی است که در طول بازی شاید یک بار هم از آن استفاده نکنید!چرا که اصلا بالانس نمی باشد و چیز های را ارائه نمی دهد که در گیم پلی به شما کمک کند!
                                                        "بخش لول آپ بازی که بسته به سلیقه و مرحله آن را اپگرید کنید"
                       
بخش فرعی مراحل هم بدون هیچ گونه داستانی و اهمیتی در بازی وجود دارند که تنها می توانید به عنوان یک تمرین و بالا بردن لولتان از آن استفاده کنید,مرحله فرعی طولانی ای در بازی وجود ندارد که بخواهید با آن ارتباط برقرار کنید و جذابیت خاصی برای شما داشته باشد!

تنوع دشمنان در بازی یک نکته مثبت این عنوان است چراکه هر بار و در هر منطقه با گونه و نوعی جدید از دشمنان رو به رو می شوید و این باعث تکراری نشدن گیم پلی می شود,حتی مینی باس فایت های بازی نیز در نوع خود متنوع و جذاب هستند. 

به بخش فنی بازی که شامل گرافیک و بهینه سازی و موسیقی بازی برسیم,جای است که بازی در بهینه سازی بر روی PC مشکلاتی فنی همراه با برخی از باگ ها دارد.در بخش گرافیکی این عنوان,بازی گرافیک هنری قابل قبولی را ارائه می دهد و هر مرحله ای که با آن رو به رو می شوید,گرافیک منحصر به فرد خود را دارد.موسیقی و صداگذاری بازی نیز بسیار خوب می باشد و  با هر درگیری و برخورد با باس فایت و دشمن ها شاهد یک موسیقی خوب هستیم که با نحوه مبارزه و درگیری شما هم خوانی دارد.
                                             "بخش جادو های بازی که می توانید از آن استفاده کنید,هر بخش بسته به لول درختی که بالا برده ای باز می شود!"

در انتهای نقد و برسی امان به بخش انلاین بازی بپردازیم جایی که شما می توانید این عنوان را به صورت co-op تجربه کنید و در خودی خود بسیار جذاب می باشد و باعث می شود که شکست دادن دشمنان و باس فایت ها جذابتر شود,اما این بخش دارای مشکلاتی است که شاید شما را از تجربه کردن بازی به عنوان co-op منصرف کند چرا همیشه باید از ابتدا شروع کنید!به این معنی که اگر با دوستتان یک مرحله را آغاز کنید و در وسط راه یا در وردی باس فایت ,برای دوستتان یا خودتان مشکلی به وجود بیارید  یا اینترنتان قطع شود و بخواید که بعدا ان را ادامه دهید,باید باز از اول شروع کنید!و حتی در بخش افلاین نیز نمی توانید به آن ادامه دهید!
مشکل دیگری که بیشتر مربوط به اینترنت کشور و حتی بازی می باشد این است که در حال تجربه Co-op حجم بسیار زیادی آپلود و دانلود می شود که این باعث می شود که بازی 
                                                                   "نگاه کلی به تمام ایتم هایی که می توانید بردارید"
سخن پایانی:
بازی Wo Long: Fallen Dynasty یک عنوان بسیار خوب می باشد که با داستانی قابل قبول همراه گیم پلی جذاب,تنوع دشمنان عالی,سیستم اپگرید و موسیقی خوب شما را سرگرم می کند. با وجود اینکه باس فایت های بازی گاهی بسیار چالش برانگیز و گاهی بسیار آسان می باشد و بازی دارای ضعف هایی در بخش فنی و انلاین است ,اما این جذابیت بازی را کم نمی کند و می توانید با گیم پلی جذاب شما را ساعت ها سرگم کند.

"The Wo Long: Fallen Dynasty is a very good title that entertains you with an acceptable story with an attractive gameplay, great variety of enemies and good upgrade system and music. Even though the boss fights of the game are sometimes very challenging and sometimes very easy, and the game has weaknesses in the technical and online parts, but this does not reduce the charm of the game and can keep you entertained for hours with its attractive gameplay."
                      "با تشکر از ناشر بازی برای ارسال کد نقد                             Thanks to the game publisher for sending the review code"

پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
ویدئوها
با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!
با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!

با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!

طی یک لایو استریم بلاخره از بازی Indiana Jones ایکس باکس که توسط توسعه دهنده
TGA 2023:با یک تریلر از تاریخ انتشار جدید Skull & Bones رونمایی شد!
TGA 2023:با یک تریلر از تاریخ انتشار جدید Skull & Bones رونمایی شد!

TGA 2023:با یک تریلر از تاریخ انتشار جدید Skull & Bones رونمایی شد!

بالاخره Skull & Bones یوبی‌سافت سنگاپور تاریخ انتشار جدیدی مشخص شد.
TGA 2023:با یک تریلر از بازی Monster Hunter Wilds رونمایی شد!
TGA 2023:با یک تریلر از بازی Monster Hunter Wilds رونمایی شد!

TGA 2023:با یک تریلر از بازی Monster Hunter Wilds رونمایی شد!

Capcom بازی بزرگ بعدی سری Monster Hunter را معرفی کرد.
TGA 2023:با یک تریلر از بازی جدید استدیو No Man’s Sky به نام Light No Fire رونمایی شد!
TGA 2023:با یک تریلر از بازی جدید استدیو No Man’s Sky به نام Light No Fire رونمایی شد!

TGA 2023:با یک تریلر از بازی جدید استدیو No Man’s Sky به نام Light No Fire رونمایی شد!

Hello Games سازنده No Man’s Sky بازی Light No Fire را معرفی کرده است، بازی ای
با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!
با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!

با یک تریلر گیم پلی از بازی Indiana Jones ایکس باکس رونمایی شد!

طی یک لایو استریم بلاخره از بازی Indiana Jones ایکس باکس که توسط توسعه دهنده MachineGames ساخته رونمایی شد!
» بیشتر بخوانید
داغ ترین بازی ها
بازی هایی که این ماه منتشر می شوند مورد انتظارترین بازی های سال
بالا